Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lars Boom's seizoen begint bijna

• Gerardus

je kunt mensen toch moeilijk kwalijk nemen dat ze een dubbel topic opstarten als de vorige topicstarter zo'n ontzettend slechte titel heeft gekozen voor zijn topic?

• apenzoon

Die proloog in Assen gaat hij sowieso winnen trouwens.

Ik ben benieuwd of hij de leiderstrui kan verdedigen in de bergritten.

• merijntje mortirolo

Zonder druk rondrijden is niets voor die jongen.

Dus Lars, als je dit leest: als je niet binnen vijf jaar twee keer de Tour wint, stel je me danig teleur! En okee, pak er ook nog maar een stuk of wat Luik-Bastenaken-Luikjes en Amstel Gold Reesjes bij…

• apenzoon

En volgend jaar wraak nemen op de bezopen belgen door in de regenboogtrui de ronde van vlaanderen te winnen, voor devolder,gilbert en boonen!!

• Determacineuze Klapkaft

Je zit teveel in de bieb, man.

• DutchSL

Er zijn ook zat namen bij wie het even duurt hoor.

Samuel Sanchez, Frank Schleck, Joaquin Rodriguez, Cadel Evans schieten me zo te binnen.

Maar omdat Boom inderdaad al wat jaartjes ouder is dan de meeste neo-profs heeft hij wel al gelijk een leeftijd waarop wel iets verwacht mag worden.

• derrick

Bij chiapucci kwam het ook later……………………..

ra ra hoe kan dat……..

• DutchSL

Erg relevant ook dat je een renner uit een heel ander tijdperk er opeens zonder enige aanleiding bij moet halen. :?

Of is iedereen die laat doorbreekt een dopingzondaar?

• Andere Peter

Effe rustig laten acclimatiseren. Ik hoop vooral dat hij in 2009 en 2010 rijdt als jonge hond: erin vliegen, aanvallen, verrassende dingen doen en fouten maken. Vooral nog niet de kopman/vedette uithangen svp. En voor ons geldt: laten we hem niet met een onmogelijk verwachtingspatroon opzadelen. Slechts heel zelden haalt iemand 100% uit de vermeende potentie.

• MWF

Volgens mij is toch nog lang geen oktober.