Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lars Boom's seizoen begint bijna

• Special1st

Ik denk dat Lars Boom een type Erik Dekker is. Goed in de tijdrit, goed in het heuvelgebergte. Misschien in potentie wel net iets beter nog dan Dekker, maar dat moeten we afwachten.

• Blueprint

Ik verwacht wel iets van hem in de Ronde van België. Verder is het afwachten en aftasten waar zijn grenzen liggen.

• Henk

MWF schreef:

>

> Volgens mij is toch nog lang geen oktober.

Toe, oom MWF, vertel nog eens over de afdaling van de Wanne!

• SW

Weest toch vreugdevol dat er iemand is die van correcte spelling houdt.

De Nederlandse genitieve apostrof is inderdaad anders dan de Engelse. Maar de verengelsing slaat toe.

En wat betreft Lars Tree, ach, wat zal ik zeggen?

Square Wheels

:)

• SW

Ik zou toch zeggen: blijven plakken aan het wieltje van de sterksten en pas bijna aan het einde eventueel toeslaan. Slim fietsen is toch beter dan aanvallen en halverwege stranden in de meute.

SW

:)

• Bart

Hoe groot schatten jullie de kans dat hij volgend jaar de Tour rijdt? Hij heeft met een sterke tijdrit en een sterke moraal wel een kans in R'dam, niet onbelangrijk voor de sponsor om daar kort te eindigen in de proloog. Ook lijkt hij me er een die niet vies is van hard knechtwerk.

• Bakali Bakee

Nihiel.

• merijntje mortirolo

Ze werden daar toch potverdrie niet de verkeerde kant opgestuurd, zekers???

• Henk

merijntje mortirolo schreef:

>

> Ze werden daar toch potverdrie niet de verkeerde kant

> opgestuurd, zekers???

Dat was in een gewone Belgische koers nooit gebeurd!!! :(:(:(