Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nico Mattan vlucht na botsing

• Leon

delano schreef:

>

> Ok zeg dan eens eerlijk, njog nooit met al is het maar een

> klein beetje alcohol op achter het stuur gezeten leon?

Jawel, 1 of 2 glaasjes, dus als het goed is onder de grens. Maar geen haar op m'n hoofd die er dan aan zou denken om door te rijden als ik een aanrijding veroorzaak.

Ach, niet iedereen heeft dezelfde fatsoensnormen natuurlijk…

• Der Jan

In je eerdere post zeg je: wie zal het nooit gedaan hebben, iets TEVEEL op. Da's wat anders dan een klein beetje.

En om terug te komen op je vraag: elk weldenkend mens.

• Leone

Hoe dan ook, met drank op achter het stuur wordt steeds minder geaccepteerd. Kinderen dragen helmen op de fiets, had je vroeger niet, mensen dragen helmen op de piste, zag je 10 jaar terug ook amper. Gewoon de ontwikkeling van de maatschappij.

• delano

Ik vind het heel netjes van jullie maar ik denk dat de overgrote meerdeheid wel eens die fout heeft gemaakt. Dus kan er dan ook slecht tegen als hij meteen verketterd wordt.

• Der Jan

Fijn dat je het netjes vindt, maar jammer dat je toch denkt dat de overgrote meerderheid wel eens die fout heeft gemaakt. Die gedachte zal dan vanuit je eigen belevingswereld komen.

• Massimo

“Die hield na het bezoek van Mattan de lippen stijf op mekaar. ‘Ik vond het schandalig dat de aanrijder zijn weg voortzette zonder zich om mij te bekommeren. Maar meneer Mattan is hier intussen langsgeweest en heeft zijn verontschuldigingen aangeboden. Alles is geregeld. Meer valt daarover niet te vertellen.’”

De lippen stijf op mekaar, maar toch 4 zinnen uitspreken?

• Determacineuze Klapkaft

Ja maar ze heeft 4 lippen he?

• Berend Botje

Drank of geen drank, doorrijden na een ongeval is volgens mij sowieso strafbaar ( in Nederland), echter als de bestuurder zich binnen 12 uur meldt, mag hij niet vervolgd worden.

• Eduard Pieter Ophef

Met drank oprijden is het zelfde als moord met voorbedachtte rade!

• Andere Peter

Ik vind het belachelijk hoe je dit bagatelliseert. Als het waar is, maakte hij meerdere fouten:

1. met drank op rijden

2. de aanrijding zelf

3. wegrijden

4. verstoppertje spelen (om alcoholtest te voorkomen?)

Zeer merkwaardig vind ik overigens dat de politie in de tussenliggende dag er niet in slaagde hem te achterhalen, met zoveel nadrukkelijk getuigenissen over de Cinelli-auto.