Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nico Mattan vlucht na botsing

• Pyama

@Delgado: nee, ik drink niet. Slechts met nieuwjaar een glas champagne. Maar drinken en rijden dus al helemaal niet samen. Slechte veronderstelling dus. Vind die combinatie gewoon absoluut niet kunnen. Wanneer je dan een verhaal hoort over een dronken lor die een aanrijding heeft veroorzaakt, iemand heeft doodgereden maar zelf nog leeft dan gun je die lor alleen nog maar de dood. En daar kan ik dan geen moment om rouwen. Dan weet je het vast als jij de volgende bent die met een slok op dood achter het stuur vandaan wordt getrokken.

• Bakali Bakee

Begin steeds meer te begrijpen waarom hij zo goed bevriend is met VDB.

• pier

mooie reclame voor de cinellie ploeg dat vrouwtje verteld niets meer waarschijnkijk een trui en een broek gekregen van Mattan

• Toni

delano schreef:

>

> Ach, wie zal dat niet gedaan hebben in zijn leven iets teveel

> op en toch achter het stuur. Bij mij kwam dzelfde gedachte op

> maar zal moeilijk worden om te bewijzen. Nu het bij materiele

> schade blijft zal er wel niemand moeilijk over doen zeker.

Beste delano, jouw kijk op de wereld mag toch wel een beetje bijgesteld worden. Te veel op en toch rijden => no way!! En overtreders zwaar straffen, en dan heb ik het niet over geldboetes…..

• Lucas

Dit bevestigt alleen maar het beeld dat ik al heel lang heb van meneer Mattan.

Echt een waardeloze kerel is het.

• diravi

Schandalig en laf. Toch vreemd dat de fatsoensrakkers onder ons die normaal gezien op hun achterste poten staan indien een gedopeerde renner terecht door de juridische mazen glipt Mattan een aantal feiten aanwrijven die niet bewezen zijn.

• Andere Peter

Domme Diraviaanse reactie\ om die twee zaken aan elkaar te koppelen, zeker als je op mij doelt. Er staat een duidelijk voorbehoud in mij stukje:

“Als het waar is….”