Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Luik-Bastenaken-Luik (HIS)

• Keuteberg

Als je dit naast de uitslag van het Baskenland zet..valt TD nog 100% mee.

• Mazter

De hamvraag is natuurlijk, waar is Theo Eltink geeindigd nadat we hem zo mooi hebben zien lossen…

DNF Theo Eltink (Ned) Skil-Shimano

Benieuwd hoe lang het duurt voordat zijn wekelijkse topic weer geopend wordt.

• Martijnz

Op de klimmen wordt er met de handrem op gereden en daartussen wordt er hard gereden. Hierdoor krijg je een grote kluit renners bij elkaar. Ik zie dat liever andersom

Andy Schleck was heer en meester.

• Pyama

Appie!!!

• MWF

Zoals ik al eerder vermelde een logisch goedmakertje van de organisatie voor de chauvinistische Nederlanders om zo toch een Nederlander van voren te zien.

• Pyama

Ja dat had ik wel gelezen. Twee keer dezelfde grap doet het niet zo goed.

Gewoon een introotje van ASO voor Ab na al dat voorbereidende werk van Opstelten. Trouwens aardige kerel die Aboutaleb, kan heel leuk vertellen over Marokkaanse eetgelegenheden in Rotterdam.

• apenzoon

:)

• Soigneur

“60 Jan Bakelants (Bel) Topsport Vlaanderen-Mercator ”

Mooi prestatie van Bakelants op slechts iets meer dan 3 minuten en als enige van zijn ploeg uitgereden.

Nu ieder jaar ietsjes beter!

• Cecchini

Opvallend hoe weinig reacties in deze topic behorend bij de belangrijkste voorjaarsklassieker. Kuurne Brussel Kuurne om maar een 2e rangs koers te noemen staat al garant voor 200 reacties.

Want het was een fantastisch staaltje wat de Saxo Bank vandaag liet zien. Je kunt het saai noemen, maar er werd een dodelijk hoog tempo gereden op weg naar de Redoute, dat was nog eens fietsen, ik hapte op mijn design bank al naar adem toen ik dat asociale hoge tempo zag. Wat Schleck in de finale liet zien was van een ongelofelijk hoog atletisch gehalte, die op waarde moet worden geschat. Daar is Alberto Contador nog niet mee klaar deze zomer. Schleck liet vandaag overigens nog maar eens zien, dat Contador dan wel een grote Ronde Renner is, maar zolang hij in dit soort koersen zijn hoofd niet eens laat zien, vind ik hem ook niet meer dan dat. De Cunego's, Di Luca's, Basso's, Valverde's, Sanchezzen, etc van het peloton weten de traditie van de wielersport beter op waarde te schatten en schuiven aan bij het grote bal. Nadal heeft als Spaanse gravelbijter zich toch (met succes) ook toegelegd op Wimbledon. Nu Contador nog.

• Sub Culture

Kuurne-Brussel-Kuurne staat uiteraard niet zo hoog aangeschreven als een RVV en consoorten.

Maar een 2de rangskoers is het niet, zijn we duidelijk?