Als je dit naast de uitslag van het Baskenland zet..valt TD nog 100% mee.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOpvallend hoe weinig reacties in deze topic behorend bij de belangrijkste voorjaarsklassieker. Kuurne Brussel Kuurne om maar een 2e rangs koers te noemen staat al garant voor 200 reacties.
Want het was een fantastisch staaltje wat de Saxo Bank vandaag liet zien. Je kunt het saai noemen, maar er werd een dodelijk hoog tempo gereden op weg naar de Redoute, dat was nog eens fietsen, ik hapte op mijn design bank al naar adem toen ik dat asociale hoge tempo zag. Wat Schleck in de finale liet zien was van een ongelofelijk hoog atletisch gehalte, die op waarde moet worden geschat. Daar is Alberto Contador nog niet mee klaar deze zomer. Schleck liet vandaag overigens nog maar eens zien, dat Contador dan wel een grote Ronde Renner is, maar zolang hij in dit soort koersen zijn hoofd niet eens laat zien, vind ik hem ook niet meer dan dat. De Cunego's, Di Luca's, Basso's, Valverde's, Sanchezzen, etc van het peloton weten de traditie van de wielersport beter op waarde te schatten en schuiven aan bij het grote bal. Nadal heeft als Spaanse gravelbijter zich toch (met succes) ook toegelegd op Wimbledon. Nu Contador nog.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?