Mierenneukers is het antwoord…… (altijd leuk invuloefeningen). En het is ‘nakomt’ (meerkeuze vragen ook altijd lekker), heb ik nu een Cube gewonnen (HPC of HPT maakt me geen reedt uit) ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshaha,heb hier met wat nieuwelingen te maken merk ik.
frustatie alom. en ach ja,op jullie leeftijd weet je nog niet wat afzeiken is blijkbaar.
nog maar eens goed lezen. niks negatief,alleen over cube dan. maar dat heeft niks met koopmans te maken.
en voor de rest van de klas,hed wort tijt om weer nar scool te chaan. jullie hebben nog veel te leeren. en ja hoor die cupe kan je bij de importeur op halen. gratis ! want dat moet er bij jullie nederlanders wel ff bij staan natuurlijk. lopen ze harder.
over afzeiken gesproken ! dit begint er meer op te lijken !
druk maken we ons hier in belgie niet zo snel,dat doen de hollanders wel voor ons.
maar zag hier in het verre belgie afgelopen weekend hollanders van jawel koopmans in een koers. (geen koersen daarginds ?) wat is dat toch trouwens met die hollanders in belgie. blijkt dat er toch wel iets moet zijn hier. beginnen jullie in te zien dat als je toch een beetje coureur wilt worden het in belgie moet doen ?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?