Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

koopmans-cube

• MarcoPolo

Mea Culpa, mea Culpa, mea maxima culpa. Ik had natuurlijk niet over spelling moeten beginnen. En nee, ik hoef geen gratis Cube, ik heb er al een (bevalt goed overigens). Ik dacht alleen dat ‘Afwachten’ een prijsvraag uitschreef . Viel een beetje tegen dus.

Verder valt me op dat het hier, gezien de wat overspannen reacties, om een kleuterklasje gaat (niets mis mee overigens maar daar hoor ik niet echt thuis).

• Rory Bob

JoJo begon..

• Oudesluis Dronken Thuis

Ik voel me verheugd en vereerd dat iemand uit ons grote broederland België bereid is een post te maken op ons kleine nederige prikpaginatje. Soms denk ik we verschillen niet zoveel. Maar dan word ik snel weer uit de droom geholpen door de intellectuele, zakelijke en sportieve superioriteit van onze geliefde zuiderburen.

• Rory Bob

Rory Bob dove ODT

• Oudesluis Dronken Thuis

Bedoel je het merk tijdritfiets, het adult entertainment netwerk, of de geloofsovertuiging als je zegt “ODT” ?

• Rory Bob

De geloofsovertuiging,

ik wacht ook nog op de verschijning van ‘het boek’ het schijn namelijk dat de markt voor geloofsboeken al jaren wordt gedomineerd door twee grote aanbieders. Misschien iets voor Neelie maar ik denk ook dat er een schone taak weggelegd is voor ODT.

• koopmans

lees je zelf ook wat je schrijft ?

allemaal dingen die in holland met de regelmaat van de klok voorkomen maar iedereen zich het hoofd voor weg draait of is het d of dt ??

wel grappig dat juist de gefrusteerde personen zo reageren.

veel succes met je geweldige land waar je woont en dat je er maar trots op mag zijn dat je hollander bent !