Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rabo heeft miljoenen afkoopsom betaalt aan thomas dekker??

• Rudy Tek

“afgelopen maand kocht hij nog een villa zonder hypotheek in belgie”

Heb je hier ook een bron van?

• Armand Simonis

Rudy Tek schreef:

> "afgelopen maand kocht hij nog een villa zonder hypotheek in

> belgie"

> Heb je hier ook een bron van?

http://www.tdmagazine.nl/index.php?product_id=7&nieuws_id=1123

Weergave van interview gepubliceerd op 24 april in De Pers.

• ....

Volgens mij kan hij beter eens iemand in dienst nemen die verstand heeft van financiële zaken… want alles zonder lening kopen, volgens mij niet heel verstandig..

• Proost!

Thomas woont in Monaco. Daar heb je geen hypotheekrenteaftrek.

• Oudesluis Dronken Thuis

Wat heeft de HRA er mee te maken? Het nut van HRA is overschat, je kan beter je geld in mijn beleggingsfonds steken, als je dan 2 anderen vind die jou weer geld geven heb je binnen één jaar 400% winst.

Maargoed. Kan er een RSS-feed komen van de posts van Arend Appelberg?

• DeRosa

Als het al zo zou zijn dan zal het wel terecht zijn geweest…..we praten hier wel over een bank die niet zomaar en graag geld uitdeeld aan derde want dan gaan hun eigen premies evenredig omlaag. Zoals in iedere sport zal ook hier in het wilerennen fors betaald worden als een renner “commercieel aantrekkelijk” is.

• Chupa ruedas

Dekker verdiende in zijn topjaar vijf ton. Fijn dat je weer lekker meepost, ODT. Heb je gemist!

• Pieter

Dekker verdiende inderdaad meer dan een miljoen volgens Sportweek top100 inkomens lijst. Dat is niet alleen salaris, maar ook sponsorovereenkomsten, en andere sschnabbels..

• arend appelberg

alleen in nederland heb je die achterlijke hypotheekaftrek rente hoor.

• gerd

Ik vind dit een hallucinant topic.

In België doet iedereen geheimzinnig over zijn loon.

In Nederland wordt het op straat gegooid en krijg je dan reacties dat de persoon in kwestie teveel verdient.

Het kan mij eerlijk gezegd geen lor schelen wat wie dan ook aan salaris opstrijkt (als ik maar blij ben met het mijne…).

Als je ziet wat wielrenners allemaal moeten doorstaan: keiharde sport, publieke bekendheid, torenhoge verwachtingen, de media, dit prikbord…dan zijn die salarissen niet echt overdreven. Je kan vrijwel ieder beroepsrenner als een wereldtopper beschouwen, ook de pakweg nr 350 van de wereld.

Ga dan eens kijken wat de CEO van het 350ste bedrijf van de wereld verdient…dan zal je merken dat renners voor een peulenschil fietsen…

Net zoals VDB is Dekker een beetje flamboyant en dat wekt natuurlijk vlugger ongenoegen en afgunst op…