“afgelopen maand kocht hij nog een villa zonder hypotheek in belgie”
Heb je hier ook een bron van?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAls het al zo zou zijn dan zal het wel terecht zijn geweest…..we praten hier wel over een bank die niet zomaar en graag geld uitdeeld aan derde want dan gaan hun eigen premies evenredig omlaag. Zoals in iedere sport zal ook hier in het wilerennen fors betaald worden als een renner “commercieel aantrekkelijk” is.
Ik vind dit een hallucinant topic.
In België doet iedereen geheimzinnig over zijn loon.
In Nederland wordt het op straat gegooid en krijg je dan reacties dat de persoon in kwestie teveel verdient.
Het kan mij eerlijk gezegd geen lor schelen wat wie dan ook aan salaris opstrijkt (als ik maar blij ben met het mijne…).
Als je ziet wat wielrenners allemaal moeten doorstaan: keiharde sport, publieke bekendheid, torenhoge verwachtingen, de media, dit prikbord…dan zijn die salarissen niet echt overdreven. Je kan vrijwel ieder beroepsrenner als een wereldtopper beschouwen, ook de pakweg nr 350 van de wereld.
Ga dan eens kijken wat de CEO van het 350ste bedrijf van de wereld verdient…dan zal je merken dat renners voor een peulenschil fietsen…
Net zoals VDB is Dekker een beetje flamboyant en dat wekt natuurlijk vlugger ongenoegen en afgunst op…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?