Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rabo heeft miljoenen afkoopsom betaalt aan thomas dekker??

• arend appelberg

ik zie hier anders niemand zeggen dat thomas teveel zou verdienen hoor??

• gerd

Dan kan jij niet al te best tussen de regels lezen Arend…expliciet wordt dat hier inderdaad niet gezegd…

Ik vind het gewoon een totaal irrelevant topic, maar ik heb ook schuld doordat ik er in post.

• Robèrt Koopman

arend appelberg schreef:

>

> alleen in nederland heb je die achterlijke hypotheekaftrek

> rente hoor.

En waarom is het nu weer achterlijk?

In andere landen krijg je al huizenkoper een leuke premie.

Dat vergeten de hypotheekrenteaftrek-tegenstanders voor het gemak altijd even…. :-)

Of ze halen een land aan waar het toevallig niet zo is.

Hypotheekrenteaftrek staken is de doodsteek voor de huizenmarkt.

• arend appelberg

de huizenprijzen zullen instorten jah en daar is niks mis mee. die zijn belachelijk hoog.

• Andere Peter

Als dat klopt, dan kwamen de cijfers die Mazter hierboven noemt dus niet uit het Rabo-budget.

• Mazter

Ik denk dat neveninkomsten voor wielrenners wel meevalt, zeker als je een grootverdiener bent. Ga er maar vanuit dat tenminste 75% wel op conto van Rabo viel. Bij T.Dekker zal de afkoopsom nog wel meegerekend zijn. De salaris van Rasmussen was te herleiden uit de strafzaak.

Ik denk dat op zijn minst 60% van een wielerbudget naar salarissen gaat, en dat minstens 60% van de salariskosten naar de kopmannen gaat.

Overigens stonden er maar 4 renners in die top 100, slechts 2 wegrenners. De rest van de Nederlandse renners verdiende in 2008 dus minder dan 3 ton.

• PietvZ

Dit doet toch echt weer heel veel pijn aan de ogen.

• Blueprint

Vertel dat aan al die mensen die dan een hoge lening overhouden zonder fatsoenlijk onderpand.

• Andere Peter

Goed punt. Daarom moet je het ook over vele jaren afbouwen.

En voor zover het gaat om mensen met een huis van 9 ton die het in waarde zien dalen naar 7 ton, zeg ik: mwoaahh, ga lekker kleiner wonen.

• td

Jullie trekken te snel jullie conclusies.

De desbetreffende ferrari is van een vriend!

En de rest hebben jullie mooi uit jullie duim gezogen,, maar ja, je moet wat als je je de hele dag thuis zit.

mvg,

td