Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dirk Bellemakers

• Sub Culture

Tankink kwam indertjid ook maar via via bij domo terecht en heeft zich ontwikkeld tot een goed renner.

• HoHo

T een Goed renner laat me niet lachen> even een Knebeltje wegwerken

• Oudesluis Dronken Thuis

Ergens tussen Joop de Gans en Bram Tankink in. Courage voor deze man, maar toch vind ik het kwalijk dat men met deze formule 1-achtige praktijken een plek in een profploeg krijgt.

• Rudy Tek

Tankink kwam gewoon via via zijn erg knap gewonnen Nederlandse titel bij de beloften binnen hoor.

Ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt?

• Cyclad

Uit de onuitputtelijke grote duim van Sub.

• Oudesluis Dronken Thuis

Waarschijnlijk nam iemand anders de telefoon op toen ze belden voor een contract. via-via

• arend appelberg

dat is echt gelul van de bovenste plank sub c. tankink was een meer dan behoorlijk talent bij de beloften. samen met orvalho kwam hij bij domo terecht. niks via via. ik durf zelfs te bweren dat gezien zijn talent het teleurstellend is hoe hij zich als renner heeft ontwikkeld.

• Sub Culture

Lefèvre heeft ooit gezegd dat hij bij het vervolledigen van zijn Domo ploeg op het einde er nog 1 renner er bij moest nemen. Hij had daarbij de keuze tussen Tankink en nog een andere renner. Hij en andere bestuursleden wisten niet wie te kiezen, dus zijn ze maar voor Tankink gegaan op goed geluk.

Lefèvre verklaarde achteraf wel blij te zijn voor Tankink te hebben gekozen zoveel jaar later.

• Cyclad

Dat is heel wat anders dan via via. Tankink was bij Domo al in ´t vizier. Als men Tankink niet goed genoeg had gevonden (zoals bij David Orvalho terecht wel gebeurde) had hij dat contract niet gehad.

Kortom, je loopt weer eens flink uit je nek te zwammen.

• henk

Ze hadden beide Tankink en Orvalho, al een contract getekend bij toen nog Farm Frites, toen die ploeg door toedoen van Post en daarbij Lefevre samenging met Domo, werden beide contracten gerespecteerd en kwamen ze bij Domo-Farm Frites terecht. Nadat bleek dat Orvalho niet geschikt was om prof te blijven bleef Tankink mooi over! En heeft zich toch tot gerespecteerde knecht ontwikkelt.