Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mixed-ploeg Skil-Shimano en Vacansoleil in de Tour?

• Arjan

Halverwege de jaren 90 reed T-Mobile en ZG Mobili in een mixed-ploeg de Tour de France. 6 renners van T-Mobile met 3 renners van ZG Mobili vormden een ploeg. Wat vinden jullie van het idee om Skil-Shimano samen met Vacansoleil de Tour te laten rijden in een ploeg? En hoe zou die er dan uit moeten zien. Dacht zelf aan 5 renners van Skil en 4 van Vacansoleil

1. Hupond

2. Hivert

3. Lemoine

4. De Kort

5. Veelers

6. Cooke

7. Carrara

8. Vierhouten

9. Traksel

Je hebt in ieder geval een stuk meer ervaring zo in je ploeg en het wordt dan geen afgang, want daar ben ik nu echt bang voor.

• bandana

Wat een onzin dit idee.

Skil heeft weinig mannen voor een grote ronde. de fransen mogen er wel zijn. Vacansoleil heeft leuke renners voor een grote ronde. Lhotellerie, Carrara, Marcato, Lagutin, Cooke, Bozic. Kort gezegd; stel dat ze samen een ploeg zouden vormen dan moet je blij zijn met 1 Nederlander.

Maar ervaring moet je opdoen, en de enige manier is Koers….

• Cyclad

Skil is uitgenodigd voor de Tour en Vacansoleil niet.

Ergo: onzinnig topic

• Lampekap

We moeten weer zeveren !

• henk

Dat het in de praktijk nooit zal gebeuren, mag je er toch wel lekker over fantaseren.

Lijkt mij niet eens zo een gek idee, alleen dan wel met andere renners van vacansoleil.

• Tarantula

fantaseren! twee woorden:

Angelina Jolie

• adri

Die mixedploeg van T mobile had een heel andere reden. Dit gaat niet gebeuren.

• Oudesluis Dronken Thuis

Leuk idee.

Ook een leuk idee is een modderworstelwedstrijd tussen eerder genoemde Angelina Jolie en Katja Fascini

• Sub Culture

voorts idioot idee. mss kunnen astana en csc hetzelfde doen.

cancellara

armstrong

klöden

contador

leipheimer

f schleck

a schleck

voigt

popovych

rijden maar jongens.

• Oudesluis Dronken Thuis

Ze moeten het beide afleggen tegen de dame uit PWZ zuidenveld tour wat mij(en mijn kennis) betreft