Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mixed-ploeg Skil-Shimano en Vacansoleil in de Tour?

• JW

Zou zo'n ploeg sterker zijn dan een ploeg waarin de Astanakopmannen vergezeld worden door een aantal “superknechten”? De Schlecks zie ik niet met bidonnen slepen, Contador en Leipheimer de hele dag uit de wind zetten etc.

Voor Klöden en Popovych zijn wel sterkere helpers te bedenken.

En wie krijgen in zo'n ploeg allemaal een beschermde status ? Bruyneel zou gillend gek worden !

• Blueprint

Vergeet niet dat Vacansoleil de betere renners redelijk fris zal willen houden voor de Vuelta. Sowieso gaat zo'n mixploeg er natuurlijk niet komen, Skil zal het helemaal zelf moeten doen.

• Alpenroosjes

Welke renners zouden jullie opstellen voor de tour als je Astana en Team Saxo bank mochten samenvoegen.

Dacht zelf aan Contador, Leipheimer, Kloden, Armstrong, Brajkovic van Astana en de Schleckbroertjes, Cancellara en Voigt van Saxobank :-)

• Alpenroosjes

Ach, ik zie dat jij nagenoeg hetzelfde team opstelt als ik zou doen. Zoals boven te zien zou ik echter voor Brajkovic gaan ipv Popovych.

Volgens mij zijn we niet zo vaak zo eensgezind Sub Culture ;-)

• Brutt

Of nog zo'n charmant idee:

Laat Rabo dan mixen met een ploeg die ook eens wat wint.

Bijvoorbeeld Freire, Flecha en Gesink met de mannen van Boonen/Schleck of Contador.

Leuk heh

• Tim

oh oh ow oh ow!!!

Hoe diep kun je zinken door zo'n topic te openen