Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

IOC: "Zes atleten namen cera in Peking"

• JCD

Begrijp me goed, Lucas: ik kan het principe dat er gedegen onderzoek moet plaatsvinden voordat we iemand beschuldigen wel waarderen, maar het gaat me vooral om de manier waarop Ottie z'n ongenoegen uit. Je kan niet zeggen dat ten tijde van het schrijven van Ottie de berichten rondom Rebellin louter op geruchten gebaseerd waren. Als je dan medeprikkers, waarvan het grootste gedeelte in hun bewoordingen nog behoorlijk netjes en gegrond blijft, zo neersabelt, dan ben je i.m.o. niet goed bezig.

• Koekwaus

Nummer 3 van de 6 sporters naast Rebellin en Ramzi was Schumacher. Duidelijk een geval dat vooraf al door velen was verwacht, al vielen zijn prestaties op de OS toch nog behoorlijk tegen.

• Andere Peter

Lucas, Cyclad:

Ottie was in verschillende topics niet zozeer heel principieel, maar hij bleef maar aangeven dat er nog helemaal niets zeker was. Dat was gewoon niet waar. Gazetta bracht het direct zo prominent, dat was allang geen gerucht meer, maar nieuws. JCD en ik kregen daardoor de indruk dat Ottie wat laat in de gaten kreeg dat dit nieuws op waarde geschat moest worden.

• Andere Peter

Sorry Lucas, maar die opmerking leek mij juist. Om middernacht die avond nog steeds te geloven dat Rebellins positieve test een misvatting zou zijn, tsja, dan is de uitdrukking ‘bord voor de kop’ gewoon correct Nederlands. Pittig, maar juist gebruikt door JCD.