Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie rit 1 (Montreux – Fribourg 176,2km)

• Art

Pinotti helemaal over het hoofd gezien. Slecht zeg. Ook dramatisch van Cobo, De La Fuente, Moncoutie en Gomez Marchante.

• Keuteberg

Of waarom niet Tony Martin, Cyclad?

• Cyclad

Vanwege die demarrage op 500 meter van de meet?

• ---

en Van Goolen, Malacarne..

• Rory Bob

Hè sub, deze oplossing werkte dus ook niet? Klote voor die grijze haren van je. Hoe is ie met je vriend? Kan ie er mee leven?

Succes ermee iig

Auteur: jan (—.119-244-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be)

Datum: 18-03-2007 15:52

Ik heb advies nodig voor het volgende probleem:

vorige week ging ik naar de kapper toe om mijn haar te laten verven, zodat mijn grijze haren niet meer zichtbaar zouden zijn.

Thuis gekomen kom ik tot de ontdekking dat mijn grijze haren er nog zitten. Ik heb meteen de kapper gebeld en ben daar een week later naartoe terug gegaan. Ze hebben toen mijn voorste haarplukken met een andere verf (betere dekking) maar ook een andere kleur geverfd. Ik was hier niet blij mee, omdat ik bang ben dat je op deze manier straks met twee kleuren haar rondloopt. Ik zag liever gebeuren dat ze mijn haar dan helemaal opnieuw gingen verven. Dit wilden ze niet doen en ze verzekerden mij dat er geen kleurverschil zou optreden, omdat ze dit keer een lichtere kleur gingen gebruiken en dan valt dat op een donkere kleur niet op. Nu wil ik graag weten of dat echt zo is of niet?

Maar mijn verhaal is helaas nog niet klaar, want vervolgens kwam ik thuis en het eerste wat mijn vriend opmerkte was dat er achter op mijn hoofd nog steeds grijze haren te zien waren. Ik heb ze weer gebeld en nu willen ze dat ik volgende week weer langs kom. Ik heb het met ze over een vergoeding gehad, maar dat willen ze me niet geven. Wat adviseren jullie mij in deze kwestie?

• bartoli

Pinotti reed lek net voor de kasseienklim, heeft de klim dus op een lekke band gedaan en bovenop kon dat wiel pas gewisseld worden. Toen was de rest er al van tussen.

• Martijnz

Clement wil hier een goed klassement rijden maar ik zag hem op dat klimmetje werkelijk met de tong op de grond ternauwernood nog aanklampen.

Wordt niet veel met hem dit rondje ben ik bang.

• Keuteberg

Ja, want Clement is ook echt iemand voor de korte steile kasseiklimmetjes van 900 meter aan dik 10% dat zegt idd veel over hoe hij over een langere, minder steile klim gaat????

• Martijnz

Niet per sé natuurlijk, maar ik tel daar ook nog zijn prestatie in de proloog bij op.

Maar, wie weet vindt hij opeens zijn goede benen de komende dagen en wie weet gaat hij op de langere klimmen als een speer.

• Keuteberg

Ja dat kan zomaar, want Clement is niet bepaald een constante factor