Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie (UPT) - Etappe 3 TTT

• MWF

Kort of lang ; beiden zijn absoluut niet telegeniek.

• Soigneur

In plaats van Tankink zou ik Moerenhout invullen voor één van die laatste twee plaatsen.

• Allardje

Sporza.be heeft het over problemen voor McEwen @hendrik. Zeiden ze dat tijdens de uitzending nog ?

• Blueprint

Tijdens de uitzending zeiden ze dat hij vandaag bewust is afgestapt, na zijn ploeg in het begin geholpen te hebben. Verder zeiden ze McEwen inderdaad nog last heeft van zijn valpartij in de Scheldeprijs en dat hij daar de komende dagen van gaat herstellen.

• Andere Peter

Als je die types bekijkt dan bekruipt mij het gevoel dat een wat langere tijdrit Rabo wel in de kaart zou spelen.

Vandaag had ik ze ook misschien een fractie beter verwacht, laten we zeggen 15 sec beter, in het groepje rond de 5e plek.

• Goozzer

Je hebt de ploegentijdrit van gisteren blijkbaar niet gezien, AP. Rabo is, door problemen met ‘de 5e man’, (haast) nooit tot volle krachtsontplooiing gekomen…

• Mazter

Elke ploeg had die probleem, Goozzer. Dat mag geen excuus zijn. FdJ moest zelfs wachten op hun 6de man toen de 5de zich helemaal had opgeblazen. Desondanks waren die ook sneller dan Rabo.

• Andere Peter

Inderdaad niets gezien, maar wel gelezen. Tsja jammer, maar dat hoort er natuurlijk wel helemaal bij…

• Goozzer

Het schouwspel van FDJ was inderdaad onbetaalbaar, Mazter…

Overigens heb je gelijk als je zegt dat meerdere (zo niet bijna alle) ploegen dat probleem hadden. Feit is alleen natuurlijk wel dat dat probleem bij de ene ploeg ernstiger was dan bij de andere en bovendien verschillend uitpakt (aan de hand van de sterkte van renners die niet vol konden gaan). Ik denk dat je met recht kunt zeggen dat Menchov, Clement en een sterke Ten Dam, en daarmee Rabobank, tot de ‘erger gehinderde’ behoren en dus meer dan everedig beter hadden kunnen presteren bij een ‘goed 5e wiel’…