Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie (UPT) - Etappe 3 TTT

• Goozzer

Inderdaad, Sub, maar dat maakte het wel ontzettend mooi om naar te kijken.

• John Wago

Posthuma was er op dat klimmetje ook finaal afgereden. Ik denk dat van de hele Raboploeg alleen Gesink en Boom (in vorm) hier nog een toegevoegde waarde hadden kunnen zijn. De rest had allemaal op apegapen gelegen. Vooral omdat die vier anderen inderdaad heel erg sterk waren.

• hendrik

Op VRT meldde men dat McEwen op het klimmetje goed doorgetrokken had ten dienste van de ploeg en dan afgestapt zou zijn omdat hij al gepland had om morgen toch niet meer te vertrekken en dus de zin van doorrijden niet inzag.

Cancellara is zo ook eens gelost geweest na een sterke kopbeurt in een ploegentijdrit in de Vuelta, die CSC overigens won.

De conditie van McEwen is wel in orde met het oog op de giro lijkt me.

• dj

Zo'n ploegentijdrit is met name leuk om te zien als er ook een heuveltje in zit. Dan zie je klimmers doortrekken en tijdrijders spartelen; weg organisatie.

• Goozzer

Gesink en ‘van toegevoegde waarde’ lijkt me wat karig voor zo'n beetje de beste renner van de ploeg, tevens (op een na) beste klimmer en (op een/twee na) beste klimmer…

• Goozzer

de laatste klimmer moet uiteraard tijdrijder zijn…

• Blueprint

Wie is er, op Menchov na, dan een betere tijdrijder dan Gesink bij Rabobank?

• Goozzer

Sommigen zullen Clement wellicht ongeveer even hoog inschatten…

• Blueprint

Die twee zullen elkaar niet veel ontlopen. Wordt wel een mooie ploegentijdritploeg in de Tour zo met Menchov, Gesink, Clement, Posthuma, Ten Dam, Flecha, Freire + 2 uit de groep Garate/Tjallingii/Tankink/Niermann/Weening. Geen Astana-niveau, maar met zo'n ploeg kunnen ze leuk in de subtop meedraaien.

• Goozzer

Absoluut, Blueprint…