Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie (UPT) - Etappe 3 TTT

• Blueprint

Het was een leerzame dag voor veel ploegen…

• Goozzer

Dat zou toch knap zijn van Martin, dat ‘klimmetje’ is namelijk niet voor de poes en mag met recht een klim genoemd worden. Het zal in elk geval niet makkelijk worden. Zeker van Kreuziger, maar wellicht ook een Evans, Valverde en misschien Menchov verwacht ik nog het nodige vuurwerk

• zabirskie

Sivtsov en Uran zijn ook niet de slechtste klimmers, ik denk dat die nog eerder in aanmerking komen voor de eindzege dan Kreuziger en zeker Evans en Menchov.

Zeker de laatste zal de eindwinst al uit zijn hoofd gezet hebben.

• en

Kreuziger en Evans waren gisteren toch de sterksten denk ik, dus daar verwacht ik nog wel wat van.

• jack

Zeker een leerzame dag voor veel ploegen….

En over Rabobank, ik vind het wel een beetje tegen vallen, maar ze hebben gewoon problemen gehad met de 5e man net zoals ongeveer de helft van alle ploegen die wel werden afgeremd door het wachten. Ik vond de 4 beste van Rabobank (Menchov, Clement, Ten Dam en Moerenhout) wel verbluffend goed en dat mag toch een positief puntje genoemd worden. Deze 4 kwamen ongeveer lachend over de streep en hadden mijn inziens als 4 van de weinigen niet in het rood gereden. Ik had hier heel graag Posthuma bij gezien, dan hadden ze denk zeker wel top 3 kunnen eindigen, maarja aan dat soort gepraat achteraf hebben we natuurlijk niet zoveel. :P

• Allardje

Is McEwen buiten tijd aangekomen of afgestapt? Of ligt het aan mij dat ik hem niet meer vind in het klassement?

• gerd

Mc Ewen stapte af op de top van het klimmetje.

Op basis van één slechte ploegentijdrit wordt onmiddellijk een halve Raboploeg afgeserveerd….wat een onzin toch…

• Allardje

@Gerd, was hij toen ook al gelost dan? Hij mag wel snel in vorm komen voor de giro dan

• Sub Culture

Veel ploegen hebben zich serieus verkeken op deze onderneming, dat lijkt me wel duidelijk.

• Blueprint

Zo'n korte ploegentijdrit is overigens wel een stuk leuker om te zien dan een lange.