“Het is maar goed dat er intelligentere mensen op de magistratenstoel in de rechtszaal zitten.”
Daar heb ik regelmatig ernstige twijfel bij.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsRenners als Valverde, Vinokourov etc., was ik altijd een fervente fan van. Ze koersen overal, en vaak bijna het hele jaar door. Als ze kunnen kiezen ze voor de aanval. Daarom vind ik het altijd jammer als zo'n renner een fraudeur blijkt te zijn.
Renners van het type Rebellin en Rasmussen (die lang maar één tourdag goed hoefde te zijn) irriteerden me. Hun ontmaskering deed me veel minder.
Maar betrapt is betrapt, wie het ook is. En hoe meer valsspelers eruit, hoe liever (inmiddels al een enorme rij kopstukken sinds 2006 !). Al is het maar om renners en ploegen die zich wél aan de regels houden een kans te geven !
Maar het blijft zuur dat het overgrote deel van de Fuentesklanten (waaronder Frank Schleck) onbelemmerd door kunnen blijven fietsen.
Pel zei:
Het is maar goed dat er intelligentere mensen op de magistratenstoel in de rechtszaal zitten.
PietvZ zei:
Daar heb ik regelmatig ernstige twijfel bij.
En zo is het maar net > opsporing en beul tegelijkertijd bij die anti-doping kliek nergens vertoond in de wereld van democratie > en dat zijn intelligente mensen > was het maar in een rechtzaal maar nee hoor in schimmige bevriende tuchtcolleges >wordt echt tijd dat de opsporing en vervolging in overheidshanden komt> wordt er eindelijk eens een keer echr recht gedaan aan die sporter.
Zwaar overdreven allemaal, Valverde heeft een schoon geweten, zijn juist de jaloerse mensen die zijn goede naam in de zaak Fuentes noemen, terwijl hij daar niks mee te maken heeft, Valverde is gewoon een supertalent. We kunnen allemaal wel namen noemen, gaat werkelijk helemaal nergens over. Zijn de kranten die maar lukraak namen noemen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?