Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zaak Valverde in beslissende fase

• derrick

Maak niet uit hoe maar de hufter moet oprotten uit het dope peloton.

die is nog erger dan rebellin en schumi 3 samen.

• Massimo

Gewoon een simpele vraag en ik hoop ook dat je 'm in redelijkheid beantwoordt: waarom kun jij nou niet normaal reageren derrick? Ten eerste: niemand neemt je serieus nu. En ten tweede verpest je een interessant forum voor het overgrote deel van de prikkers door constant maar belachelijke dingen te schreeuwen. Als dat je bedoeling is, begint het aardig te lukken.

• Proost!

Op dit forum zijn heel wat mensen die niet tegen de mening van een ander kunnen. Dat lijkt me toch hun eigen probleem. Ik ben voor vrijheid blijheid waar het de meningsuiting betreft.

• derrick

Of doping vrijgeven, of iedereen controleren zoals nu gebeurd. Ik ben gewoon die achterlijke smoesjescultuur meer dan zat.

Bijv. Pevenage mag nog gewoon doorgaan met zijn gerommel.

Rijs zijn ploeg zit nu nog tot de nok toe gevuld met rommel (zie rekeningen aan Fucking fuentes) De UCI doet geen @!#$ ertegen. Kortom voorbeelden zat ( en dat weet iedereen wel) Ik ben voor een dictatuur in het wielrennen die iedereen eruit gooit met ook maar een link naar VERVALSING van prestaties, want dat is het.

De afgelopen 10 jaar is zo een beetje elke topper gepakt behalve Armstrong en volgens sommigen Boogerd (zo een topper was ie niet) maar hun tijd komt ook binnenkort. Waar rook is is vuur. Als ik Boogerd was en het verhaal(human plasma) zou uit de duim gezogen zijn was ik wel even naar de directeur van ARD of ZDF gereden en had hem flink opzijn bakkes gerost. Maar nee hoor.

Valverde

Rebellin

Schumacher

Kohl

Hamilton

Rico

Ullrich

Armstrong (epo in overjarige monsters)

Boogerd ( Waarom geen advocaat gestuurd naar ARD?)

Kortom het is een grote verotte bende. Alleen Ducrot gelooft die möchtegerne heroes nog.

Al dat gezeik hier over trainingsschema's en hoogtestages. Allemaal bullshit!

Het is bewezen en aangetoond wie de meeste troep inneemt krijgt de overwinning.

Daarom lach ik me slap de laatste jaren als ik naar de tv kijk (in dat opzicht wel entertainment) en ik hoor Ducrot roepen over het nieuwe wielrennen etc.

Neemt niet weg dat ik graag naar wielrennen kijk want mits redelijkerwijs eerlijk is het natuurlijk prachtige (de mooiste ) sport.

Weet je wat het erge is massimo? Je schrijft dat ik belachelijke dingen roep dus ik zou zeggen kom maar op en je krijgt antwoord.

• Blueprint

Ik mag hopen dat we dan duidelijkheid krijgen, in plaats van deze constante onzekere situatie. Dus ze moeten Valverde schorsen of met rust laten m.b.t. de Fuentes-zaak, het moet maar eens afgelopen zijn.

• Nu-Dope

En zo is het maar net > het moet maar eens afgelopen zijn met al die Gestapo controles afgenomen door pseudo dokters > gecontroleerd door geldbeluste carriere profs > en beoordeeld door een stelletje pubiciteits @!#$ maniakale tuchtbazen.

Gewoon lekker op zijn Grieks-Romeins alles van dattum *

• Goozzer

“Armstrong (epo in overjarige monsters)” Zucht. Je kunt van Armstrong zeggen wat je wilt, maar hij heeft het wel goed aangepakt. Er is niets waar ze hem op kunnen betrappen, helemaal niets…

Wat betreft je fenomenaal inzicht over ‘wie het meest slikt, die wint’ en ‘trainingsschema’s en hoogtestages zijn onbelangrijk'. Wondermiddeltjes bestaan nog altijd niet. Ja, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen de gedopeerden meer uit zichzelf halen. De andere kant van het verhaal is echter ook dat zij, juist zij, ook meer en harder trainen en vooral ook kúnnen trainen.

Het is niet zo dat je, door jezelf wat epo toe te dienen en iedere dag een 3 tot 4 uur te peddelen door het Nederlandse landschap de Tour wint. Zo werkt het niet, beste derrick…

• JW

Och, ik denk dat Derrick zijn spreekbeurt op de crêche, meteen na de vakantie, aan het voorbereiden was. Lijkt me voor de peuters een leerzame en interessante ochtend te gaan worden :)

• Andere Peter

Als je er zo negatief in zit… lazer dan gewoon op zeg!

Tav Armstrong: is nergens op betrapt. Zijn terugkeer bij veel strengere dopingregels dan toen hij fietste is een overtuigende aanbeveling voor 'smans onschuld.

Tav Boogerd: niemand kan zijn eigen onschuld bewijzen. Communicatie werkt zo, dat als je heel veel energie steekt om iets te ontkrachten, je juist het tegendeel bereikt in de beeldvorming. Ik vraag jullie allemaal nadrukkelijk om NIET te denken aan een roze olifant en… oeps… jullie zijn allemaal af. Daarom was het heel verstandig van Boogerd en de andere Rabo's om die non-kwestie te negeren.

• Stephan

Inderdaad, of mischien kan derrick de juf vragen om het voor te lezen? die kan andere prookjes ook zo leuk vertellen :)