Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Simeoni is woest

• PietvZ

Ik verdraai helemaal niets. Je probeert me woorden in de mond te leggen die ik helemaal niet gebruikt heb. Ik heb nooit beweerd dat die kwal Lance bij naam genoemd heeft.

Wat ik beweer is dat hij, nadat hij betrapt was, om strafvermindering te krijgen, o.a. in interviews verklaard heeft dat Ferrari aan alle renners die met Ferrari gelinkt waren doping verstrekt heeft. Wat natuurlijk hetzelfde is als beweren dat Ferrari aan Armstrong doping verstrekt (heeft). Dit is trouwens nooit aangetoond, laat staan bewezen.

Een huichelend matennaaiertje, die Simeoni. Dat jij bewondering hebt voor dat soort lieden verbaast me trouwens in het geheel niet.

Wat mij overigens wel verbaast is dat een renner die in 2006 en 2007 geen deuk in een pakje boter kon fietsen sinds ongeveer 2 jaar plotseling weer de pannen van het dak fietst en zelfs Italiaans kampioen kon worden. Erg vreemd…

• Jan

Zijn ploegleider/ploegsponsor zal wel accoord gegeven hebben. Is wel meer gebeurd heb ik gehoord.