Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe wielersite Sporza

• JW

Veel nieuws is mooi, maar het gaat ook om de inhoud. Die is helemaal niet altijd geweldig.

(Alweer vergeten dat al die prachtige Belgische wielersites het verhaal over Dekker en doping meteen pontificaal brachten, en er daarna nooit meer wat over meldden ? Zelfs geen rectificatie ?)

Ook nu weer: de “gooipartij” van Theo Bos nog es breed uitgemeten, met de bewering dat Bos duidelijk Impey voor zich langs trekt. Op zijn minst hadden ze ook het verhaal van Bos kunnen vertellen.

Typerend voor de Vlaamse wielersportverslaggeving: het gaat niet zozeer om de inhoud, maar om wat de kijkers graag zien of horen.

Jammer !

• Massimo

Laten we het dan maar niet over het AD hebben dat prominent bracht dat Thomas Dekker foute bloedwaarden had. Ingestoken door Erik Dekker, en daar heb ik ook nimmer een rectificatie van gezien.

• Rudy Tek

Ingestoken door Erik Dekker.

Ohw ja?

• Massimo

Jazeker!

• Sub Culture

dat is geen journalistiek dat heet ‘reality’

gratuite televisie waarbij onverlaten dmv idiote tv programma's hun mediageilheid zien bevredigd worden

werd geloof ik in nederland uitgevonden met big brother

gelukkig heeft de wereld van vlaanderen geleerd dat je dat ook op een klassevolle manier kan brengen zoals De Mol of Man Bijt Hond.

• T-I

Of het AD dat de foute dader van de aanslag met koninginnendag met foto in de krant had gezet

Maar dat even tussendoor

Sporza site onoverzichtelijker geworden. Jammer

• Rudy Tek

Ik vind Jambers toch wel journalistiek hoor. Wel opmerkelijk dat ze B.B. reality noemen. Volgens mij staat dat programma juist redelijk ver van de realiteit.

• Speeltje

Leuke site Sporza, inderdaad, maar zou nog leuker zijn indien ze consequent bronvermelding weergeven. Nu is dat gewoon gejat links en rechts en wordt het voorgedaan alsof ze de hele werele en klein pierke de pieren uit de neus halen

• Jan Janssen

't is rellerig, vaak niet geheel verschoond van een ouderwetsch portie nationalisme.

• JW

Voor de duidelijkheid: als ik bij wielrennen kan kiezen tussen Sporza en NOS kies ik vrijwel altijd Sporza (het kan altijd erger… :) ).

Maar het kan ook altijd beter,