Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK Venezuela

• Rudy Tek

Moet hier toch geplaatst worden:

1 Honorio Machado Perez (ven) Betonexpressz 2000 - Limonta

2 Jesus Perez (ven)

3 Arthur Garcia (ven)

4 Miguel Ernesto Chacon Sosa (ven)

5 Frederick Segura (ven)

6 Yonathan Monsalve (ven)

7 Yosvangs Rojas (ven)

8 Alvaro Torres (ven)

9 Wilmer Bravo (ven)

10 Jose Velasquez (ven)

Nu zie ik op cyclebase dat de winnaar in 2007 derde werd in Parijs Brussel, kan ik me niet echt herrinneren. Toch wel netjes. Verder ben ik natuurlijk vooral benieuwd naar het aantal toeschouwers.

• Massimo

De favoriete renner van Leon en z'n CQ-team: Honorio Machado ;)

• T-I

Het NK Venezuela … Ik zeg niets meer.

Terechte winnaar m.i..

• waterfietser

Inderdaad het Nationale Kampioenschap van Venezuela. Ik zie niet wat er mis is…

• arend appelberg

ik ken honorio machado trouwen persoonlijk. een van de weinige wielrenners waarvan ik weet dat hij openlijk homo/bi-seksueel is. veel potentie maar matige mentaliteit.

houdt yonathan monsalve maar in de gaten. dat is de nieuwe valverde. rijdt nu bij belofteteam van lpr. en pas 19 jaar oud

als het in san christobal is stonden er honderdduizenden langs het parcours. die heb je daar ook elk jaar in tachira in dat criterium. tachira is een echte wielerstaat.

• pieter

de hele top tien komt uit venezuela. Hebben ze daar soms nieuwe wondermiddellen?

• FAN

Heb je wel vaker op een nationaal kampioenschap !!

• Rudy Tek

Ik vraag me gezien de rest van de context wel af hoe ik dat veel potentie moet interpreteren arend.

Overigens is die ene dag in januari het enige waar jij op baseert dat wielrennen zo groot is in al die landen daar. De reden dat het dan zo druk is, is dat er een nationale feestdag is en iedereen zich compleet aftankt. Verder komt er nooit een hond kijken naar het wielrennen daar.

• Detlef

Honden niet. Schoolkinderen die verplicht moeten kijken en met vlaggen zwaaien daarentegen wel.

• Boris de Löwikfan

Dan ben ik bang dat Yonathan Monsalve nooit een grote ronde gaat winnen, en vanaf 11 mei misschien niet meer mag gaan koersen.

Wel typerend dat de eerste keer dat je aangeeft dat je een renner persoonlijk kent hij openlijk homo/bi-seksueel is…..

Groet