Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK Venezuela

• arend appelberg

nou jah openlijk. naar mij toe openlijk gezien de foto's die hij me allemaal stuurde. nu moet ik wel zeggen dat mocht ik zelf homo zijn ik mijzelf ook graag zou willen.

• Rudy Tek

In Venezuela is het homo/bi zijn wel enorm populair Boris. In de staat tachira komen miljarden mensen kijken bij de gayparade.

Yonathan Monsalve wordt door kenners gezien als een kruising tussen Gerard Joling en Johan Museeuw.

• Rudy Tek

Het is trouwens al lang niet meer zo dat je er in de wielrennerij niet voor uit kunt komen dat je homo bent. Zo is de laatste winnaar van de ronde van Zuid-Friesland ook gewoon heel open over zijn geaardheid.

• Frederik Theobalt

Tja, wat moet je daar nou nog op antwoorden. Ik sta met m'n bek vol tanden, net als jou vriendin vrijdag weet ik even niks te zeggen.

• Rudy Tek

Leten we even on topic blijven.

Hier een filmpje van de huldiging:

http://www.youtube.com/watch?v=nx9Ok3kT_BA

• Rudy Tek

Toen dit filmpje opgenomen werd waren de meeste mensen trouwens net naar huis gegaan.

• Oudesluis Dronken Thuis

Later zou er nog een auto over de mensen heen rijden, om tegen een paal in het midden te eindigen…

Het betrof een auto van japanse makelij, oordegelijk

• Oudesluis Dronken Thuis

Dat was wat smakeloos, die neem ik terug.

Hier mag je pas na 22,3 jaar grappen over maken, net zoals met aids nu

• apenzoon

Ik kan er al mee lachen, ik ben mijn tijd blijkbaar ver vooruit. :)

• FAN

Zijn jullie normale mensen??