Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro Astana laatste kunstje of >

• dj

Columbia is de 2e

• Rudy Tek

Ohw is die Amerikaans tegenwoordig?

Maar is dus ook van voor de crisis. Al zal Armstrong wel een bepaalde aantrekkingskracht hebben op sponsoren.

• Roland

Ow ow ow arend appelberg.

Wat ben jij een triest figuur…

• Mazter

Columbia zit er nog geen 11 maanden in, en toen was het al crisis in amerika. Amerika ids met 16 gesponsorde ploegen kwantitatief de grootste wielerland (al is het natuurlijk altijd gissen hoeveel geheime ploegen een wielerland als Uruguay heeft). Dus met het aantal sponsoren zit het wel goed.

• Rudy Tek

16 gesponsorde ploegen, pffff, In Bolivia zijn er dorpjes met meer ploegen.

Er zullen nog veel lopende contracten zijn in Amerika, maar met de koersen schijnt het beroerd te zijn.

• Oudesluis Dronken Thuis

Dat klopt. In La Paz zijn bijvoorbeeld alleen al zijn al 4 divisies van elk 24 ploegen.

Ik kan me trouwens nog levendig de 2-1 nederlaag van Brazilië in de aanloop naar het WK 94 herinneren, dat was ook in La Paz, was trouwens de hoogst gelegen hoofdstad ter wereld is.

Mooi WK trouwens, 94.

• T-I

Oei, onkunde van Bolivia-watcher Oudesluis.

Sucre is natuurlijk de hoofdstad van Bolivia, in La Paz zit enkel de regering (Het den Haag van Bolivia dus – In den Haag zijn ook veel wielerploegen trouwens).

Over voetbal, wat dacht je van de 6-1 tegen Argentinië twee maanden terug.

• Sub Culture

Vreselijk WK bedoel je.

Onbekwame scheidsrechters in de 1/8 finales … bah.

en 8 jaar later lapten ze het ons opnieuw … bah bah!

Soit, toen waren we er tenminste nog bij.

• Rory Bob

@ODT, een enkeltje hoofdstedenman voor jou Oudesluis… Een opfriscurcus lijkt me niet onnodig. Sjeminee.