Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

4 Jours de Dunkerque (2.HC) Etappe 1

• Massimo

Damien Monier gaat dit rondje winnen.

• arki

http://www.4joursdedunkerque.org/

• Massimo

Iemand met nieuws uit de koers? Ik krijg:

Page introuvable

Vous venez d'être redirigé vers une page d'erreur.

L'adresse URL que vous avez saisie ou le lien que vous avez cliqué sont erronés.

Vous pouvez poursuivre votre navigation en lançant une nouvelle recherche:

als ik de liveticker wil openen.

• Massimo

Laat maar, heb 'm via de link van Arki toch gevonden.

• Rudy Tek

Praat ons gelijk even bij dan Massimo. En licht dan ook even toe waarom Monier deze ronde zou gaan winnen.

• Massimo

Will do:

Er is nog één bergje te gaan en ik schat nog zo'n 75 km. Peloton is nog steeds bijeen. Er is zijn wel wat uitlooppogingen geweest, o.a. van Pronk en Cedric Pineau, maar alle vruchteloos. DROUILLY Mathieu (LAN) et LE BOULANGER zijn al afgestapt.

Damien Monier gaat dit rondje winnen omdat hij a) in vorm is, b) een Fransman is, c) hij een goede tijdrijder is en d) ik er kijk op heb.

• Ali w

Vooral dat laatste overtuigd me :D

Ik ben nu heel benieuw naar de uitslag van deze 4-daagse

• Massimo

Prachtige namen daar rond Duinkerken: het peloton is net Zuypteene uitgereden.

• Massimo

Dat moet dus Zuytpeene zijn. De persoon achter de ticker heeft blijkbaar z'n gedachten elders ;)

• Rudy Tek

a) dat zijn ze allemaal en die vorm heeft hij recentelijk weinig blijk van gegeven

b) dat zegt niets en dat zijn ze ook bijna allemaal

c) Lieuwe rijdt hem op minuten

d) daar heb ik nooit iets van gemerkt

Maar mss moet ik je over vier (of 5, of 6, of 7) dagen gelijk geven, al ga ik er niet van uit.