Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

4 Jours de Dunkerque (2.HC) Etappe 1

• dj

Er was inderdaad een valpartij gemeld. Natuurlijk ligt Steensen er dan ook weer bij.

• Erik

Mooi van van Hummel die ontwikkelt zich goed elk jaar weer iets beter misschien volgend jaar eens echt de toppers verslaan

• Sub Culture

Dat hij niet attent zou gaan rijden of andere omstandigheden vielen niet in te schatten natuurlijk.

Gelukkig zal hij mijn gelijk deels bewijzen straks in de tijdrit waar hij top 5 rijden zal.

• Henk

Zojuist in het 8uur journaal op de radio een melding over de overwinning van Van Hummel… Dat hoor je niet zo vaak. :P

• FAN

Weer met dank aan Tom Veelers !!!!!!!!

• Rudy Tek

Dat is flauwekul Sub. Als hij klassementsambities heeft en in een rit als deze niet meezit is hij gewoon niet goed genoeg om die ambities waar te maken. Zelfde geldt voor die Fransman van Massimo.

Westra en El Fares mogen gaan strijden voor de eindzege. Kijken of ik er wel kijk op heb ;)

• Cecchini

Rosseler kan ook best een stukkie tijdrijden.

• Sub Culture

Ladagnous ook. En zo zullen er nog wel een paar vreemde vlerken in het deelnemersveld zitten die geruisloos telkens met de grote groep vooraan mee zitten en dan ineens uit zullen halen in de tijdrit.

Van Heule de slag gemist trouwens door materiaalpech.

• arki

Lemoine zit er ook nog bij en Skil is in the winning mood, dus ik verwacht van hem ook wel een topklassering!

• DutchSL

Van Heule 27e in de tijdrit van De Panne, vorig jaar pas 100e.. wel nog 14e in Denemarken en 20e in Bayern.

Waar zijn de hoge verwachtingen op gebaseerd?

Monier vorige maand nog 4e in Sarthe en 10e in het Crit.Int. die had ik ook wel opgeschreven voor deze ronde, niet om te winnen maar wel voor een ereplaats dankzij die tijdrit.