Ik zeg doen!
Waarom niet ze moeten toch iemand hebben die de criteriums moet winnen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVoor de duidelijkheid, een aantal dingen:
1: Ik ben Robin Wennekes, niet diegene die namens mij iets post.
2: Echte toppers komen voort uit klassiekers, niet uit criteriums.
3: Ik zat in de afgelopen 2 klassiekers constant mee vooraan.
4: Meerdaagses rijd ik bijna niet, omdat ik hier vanwege school weinig tijd voor heb.
5: We zullen wel zien wat het allemaal wordt, en ik denk dat je over een eerstejaars junior niet kan zeggen hoe hij over 2 jaar rijd.
Gr, Robin
Beste kenners,
We hebben het over een eerste jaars junior en ongeveer 1procent van de huidige juniors zal een goed betaalde prof worden, Robin laat zijn Gymnasiumopleiding op dit moment voorgaan en zal daarom wat minder uren op zijn fiets maken en dus niet iedere klassieker van voren zitten, hij start ook maar met 2 MATEN en niet met 6 a 8 gehaalde ploegmaten en toch was hij in de AW classic met Havik,Markus(Sinnige)Reinders,Riesebeek(Volharding) mee,helaas kwam er een motor tussen de kopgroep hetgeen Robin wellicht een podium plaats kostte.
Kort, hij kan het wel maar hij is pas 16 jaar we zien het over een jaar of 3.
Hij zat dus 2 maal niet in de kop! In Alblasserwaard werd Breeweel op de streep teruggepakt waardoor de anderen z.t. kregen, maar hij was al weg. Kort om Wennekens had ‘de slag voor de winst’ gemist. Evenals in Friesche Wouden waar 5 man weg was.
7e en 8e is niet slecht in klassiekers dat zeker niet, maar hij blinkt uit in de criteriums! Ik vind hem in de klassiekers gewoon tegenvallen.
@Robin, goed gesproken. Koppie er bij houden. School en opleiding zijn vele malen belangrijker. Lekker met plezier blijven rijden is veel beter dan met ambitie in elke koers startten. Talent en koersinzicht verloochent zich toch niet. En van beide heb je genoeg.
Blijf lekker zo doorgaan, en wat de toekomst brengt zullen wij als wielerfans vanzelf wel gaan meemaken.
Ik kijk in ieder geval met plezier naar jou, want je valt altijd wel aan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?