Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Robin Wennekes

• de master

We zullen het gaan zien in de toekomst, al proef ik bij chachacha slide nu al wat jalouzie.

• FAN

Tegen vallen voor eerste jaars ??

7 en 8ste in een klassieker is gewoon erg sterk!

En Robin maak eerst je school af,dan komt de rest vanzelf wel.

Veel fiets plezier .

Gr.FAN

• Chachacha-slide

Nee, maar ik vind het een beetje raar. Mannen als Bosman en Van Baarle rijden vele malen sterker. Daar hoor je niemand over!

• FAN

Dat is nou een maal zo.

Deze week roemde L.ten Dam ook 4 jongens van RABO terwijl ik toch een 5de man,net zo veel werk zagdoen.

• de master

Deze mannen profiteren ook van hun sterke ploeg vergeet dat niet, maar het zijn goede renners.

Robin heeft in de Friesche Wouden trouwens lang met GJ in een kopgroep gereden, net als vorig jaar in Kleine Hein, misschien dat GJ op dit moment even sneller hersteld, qua renner verschillen ze niet zoveel, GJ meer inhoud Robin meer sprint.

• Vol Hart van Volharding

Had Robin maar naar de Volharding moeten komen. Volharding junioren the best team in the World.

• barman

robin wennekes is een criteriums koning.

maar ik klassiekers zie je hem niet vaak.

• Willem

Ja hij komt wel in aanmerking voor Rabobank , hij zit nu namelijk bij Abn amro , dat bevalt het niet volgens mij!

• johannes

Maar SNS zou ook nog een optie zijn heb ik gehoord

• Willem

Ja maybe wel ,, hij had mij t mobile ook al contract getekend , voor 20 euro en gratis telefoon , maarja dat was niks geworden, t mobile was jammer genoeg gestopt!