Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pfannberger en Paolini niet in Giro

  • Art

    En de Oostenrijker wel met een heel apart excuus. Pfannberger zou namelijk volgens Katusha niet de juiste man zijn om met de ploeg de ploegentijdrit te winnen. Vervanger is Alexander Serov. Hier geloof ik nou helemaal geen donder van.

    Paolini is dan weer thuisgelaten omdat hij gisteren door het CONI gehoord is in de zaak Operazione Athena.

  • Blueprint

    Hebben ze bij Katyusha een intern controlesysteem?

  • JasperK

    Klinkt inderdaad een beetje als ‘het eerste slachtoffer van het biologisch paspoort is bekend, maar we verzinnen nu een vaag excuus om de afwezigheid in de Giro te verklaren’'

  • Keuteberg

    Pfannberger zelf spreekt van ‘persoonlijke problemen’

  • Krekel

    Wieler Magazine heeft het over ‘persoonlijke redenen’. Hier is meer aan de hand. Zou verder Ivanovs bloedwaarden van de laatste maand wel eens willen zien.

  • Massimo

    Hé gezellig, een keertje een Oostenrijker!

  • Proost!

    Inderdaad “per motivi personali”. Dus gissen maar.

  • Art

    Hij heeft het zelf niet over persoonlijke redenen. Van Laola1.at:

    „Ich bin davon ausgegangen, dass ich starte, aber das Team hat mir mitgeteilt, dass es ohne mich plant“, so der Steirer im Gespräch mit LAOLA1.

    Grund für seine „Ausbootung“ ist das Teamzeitfahren zum Auftakt. „Katusha will es gewinnen, ich bin einfach nicht stark genug dafür.“

    Trotz der Enttäuschung kommt sofort die Kämpfernatur Pfannberger zum Vorschein. „Ich werde noch genug Chancen bekommen und bis zum letzten Rennen alles geben und kämpfen.“

  • PietvZ

    Ik wwet niet waar je die reden van het niet meenemen van Pfannberger vandaan hebt, Art. Niet van zijn ploeg, want die zegt er het volgende over: “Team Katusha communicates that Alexander Serov will be part of the roster for the next Giro d’Italia. Serov substitutes Christian Pfannberger that asked to the Team of not participate for personal problem.”

  • Art

    Lees even PietvZ. Ik heb net het stuk geplaatst.