Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Valverde heeft gerechtelijke stappen aangekondigd

• JasperK

Nou ja, ik weet dat er bij Fuentes bloedzakken lagen met de code Valv.Piti, ik weet dat Valverde een hond met de naam Piti heeft, ik weet dat het DNA van zijn bloed overeenkomt met dat uit die zakken, ik weet dat hij geld overgemaakt heeft naar Fuentes. Dat bij elkaar is voor mij inderdaad genoeg om te concluderen dat Valverde een klant was van Fuentes, daarvoor is een veroordeling van de rechter voor mij verder niet nodig, hoewel dat wel mijn rechtsgevoel zou bevredigen.

Ik ben echt geen voorstander van het geloven van elk gerucht, maar ik vind dat de zaak tegen Valverde overtuigend bewezen is, of hij nou veroordeelt zal worden of niet.

• Lucas

Is het logisch om je klant, bijv. Valverde, een codenaam te geven, zodat het gevaar van ontdekking minder groot is..? Jazeker.

Is het een plausibel idee om die codenaam dan te vernoemen naar een huisdier van de betreffende renner, bijvoorbeeld diens hond Piti..? Jazeker.

Is het vervolgens logisch om als uiteindelijke codenaam Valv. Piti te gebruiken..?!?

Totaal niet dus..!

• JasperK

Uhhhh? Onder andere Jaksche en Basso hebben toegegeven dat de code die Fuentes gebruikte van hun hond was. Het dus inderdaad extreem logisch om aan te nemen dat dat als er een Valv.Piti zak ligt, die inderdaad van Valverde was. Dat codesysteem van Fuentes was echt niet bedoelt om het werk van de politie echt moeilijk te maken, anders had hij echt wel wat ingenieuzere dingen bedacht dan Zoon van Rudy.

• Lucas

Je begrijpt mijn punt niet. waarom was de codenaam van Basso dan niet Bas.Birillo..?

• Andere Peter

Ik kan mij ook voorstellen dat een codesysteem niet ontwikkeld wordt om de politie om de tuin te leiden, maar om bv lekken en vervelende geruchten via secretaresses en schoonmakers te vermijden.

Ondertussen zie ik graag een lijst van renners zonder hond. Die moeten wel schoon zijn.