Erg vermakelijk als je de berichten leest als een verhaal.
De laatste zin van de Tuinman en dan meteen de zin van AA die daarop volgt..
Groet
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumstsja, om nou te zeggen dat Juan Carlos Lopez alles won bij de amateurs is niet een klein beetje overdreven. Goede renner, won af en toe een koersje, meer niet. Ik vind het niet gek dat hij geen prof werd, zeker gezien zijn leeftijd (ook op dat moment). Van een supertalent mag je echt wel meer verwachten.
En het vernederen van de concurrentie door Infantino en Cano viel ook wel mee. Je zal je toch eens moeten beseffen dat sommige ook wat weten van amateurkoersen. Als je opmerkingen hierover niet kloppen, zal het over de rest ook wel niet kloppen he.
cano won overal waar een berg lag. in aosta vernederde hij zelfs de concurrentie met minuten. lopez marin, was de beste renner van zijn team bij de spaanse beloften en als gianetti hem prof wilde laten worden zal dat wel wat betekenen. en dat infantino de concurrentie vernederde zei ik nergens. leer lezen.
en dat
> infantino de concurrentie vernederde zei ik nergens. leer
> lezen.
“omdat ze daar ietsje meer een kans kregen zoals infantino en alex cano, die in italie werkelijk bergop alles vernederde.”
Leer beter schrijven.
En dat Gianetti iemand prof wil laten worden betekent niet dat iemand een supertalent is, zeker niet in een tijd dat alle spaanse supertalenten voor ONCE/Liberty kozen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?