Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over het VSS Giro

• Lucas

Gerd, als je mijn VSS bekijkt, dan zul je begrijpen dat mijn post er één was, die droop van de zelfspot.. ;-)

• Bart

Waarom zijn er zo velen verzot van Pellizotti? Beste prestatie ooit bij de Giro is 8ste.

• Blueprint

Vorig jaar tel je niet mee, toen hij vierde was?

• Boris de Löwikfan

Pellizotti

- fietst in een van de sterkste teams, daar kan hij van profiteren (kan ook andersom)

- kent de Giro van binnen en buiten

- weet wat het is om hier goed te rijden

- Heeft zich nog amper laten zien tot vorige week.

- is verbeterd de laatste jaren

- na zijn bergtijdrit winst van vorig jaar heb ik flink vertrouwen in hem.

- heeft de leeftijd (nonsens, er is geen leeftijd)

En hij is ook mijn kopman in een wielerpoule die ik doe, daarom schrijf ik hem ook graag de lucht in.

Groet

• Lucas

Mensen twijfelen aan hem omdat hij nog niets heeft laten zien, maar dat is bewust, à la Sastre zeg maar. Vorig jaar deed hij precies hetzelfde en behaalde hij meteen zijn beste klassering ooit (4-de).

• Boris de Löwikfan

Volgens mij was Pellizotti vorig jaar nog goed in Milaan Sanremo, en ook in Trentino en Giro d'Oro niet verkeerd.

Groet

• Massimo

Na de opmerkingen van Rodriquez schuif ik Arroyo ook stiekem op als outsider….

• Blueprint

Wat heeft die gezegd dan?

• Blueprint

Arroyo kopman dus, zoals verwacht.

• De Boner van Pisa

Mensen, mensen. Wat heb ik gemist? Menchov die vorig jaar zo imponeerde in de Giro die hij om dezelfde rede reed? Of gaan we nou af op een ploegentijdritje van Rabo in het poeprondje van Romandie? Of is het gewoon een Nederlands forum?

Leipheimer is natuurlijk sterk, maar de Giro ligt hem niet. Bovendien staat het met diamanten in zijn voorhoofd gekerft dat de beste man nooit een grote ronde zal winnen.

Wie dan? Basso? Moet wel heel veel voorsprong pakken in bergen. Het is natuurlijk wel de sterkste ronderenner van deze generatie. Terug van de meno-pauze die een echte wielrenner van tegenwoordig ondergaat.

Lance moet wel met een heel grote truc special komen wil hij hier mogen winnen. En dan nog wordt hij onderschat. Armstrong heeft natuurlijk meer kans dan een Pellizzottii (Wii?), de opgebakken Sastre of ‘Vleesversnelling Danilo’. Want het is Armstrong.

En hoewel er ook nog ‘hoge hoed’-pretendenten als Soler, De Diguigiovanniaanse Bloedbroeders en oudgediende Simoni zijn is de renner die al jullie VSS-bordjes tot op dit moment leeg eet: Damiano Cunego.

Kenners meldt u in de rij, want dit lijkt nergens op.