Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over het VSS Giro

• Lucas

Reed die niet ooit voor TVM..?

• Massimo

Nee

• De Kaasploeg op het werk

Geen spannend rijtje voor mij. Basso wint de Giro, Lance wint de Tour en HerasMentsjov wint de Vuelta. Welk jaar was het ook al weer zei u?

• Rick

2005 toch…? ;-)

• Cyclad

Lucas heeft die fantastische etappe van Kessiakoff in Romandië niet gezien? (ik ook niet, maar ik hoorde daar zeer mooie verhalen over). Kessiakoff zal in mijn lijstje ook voorkomen, dus spot maar!

Francis de Greef? Nee, daar ziet zelfs Cyclad niets in. Misschien rond plaats 25, zoiets.

Enfin, lijstje is onderweg.

• Jonge Garde

Het is dat Basso bergop waarschijnlijk net iets soepeler kan versnellen als Marzio, maar anders had ik Bruseghin 5 sterren gegeven. Heel gevaarlijke outsider dit jaar.

• Lucas

Helemaal mee eens Jonge Garde, nadeel blijft echter dat Cunego op papier de absolute kopman is. Als Cunego tot laat in de Giro mee blijft om een podiumplaats zal Brughin zich opofferen..

• Jonge Garde

Phoe, die sprints die Cunego bergop trok in het jaar dat ie de Giro won waren echt verbluffend. Zelden gezien. Met zoveel tijdrit kilometers zullen mannen als Sastre en Cunego het juist ook bergop moeten doen om wat marge op te bouwen.