Het probleem, DeRosa, is dat General Custer gewoonweg niets zegt, geen punt maakt. Terwijl er wel de storende ruis wordt opgekucht dat een ander beeld lijkt te willen schetsen, terwijl de ruis helemaal niets met het beeld te maken heeft.
Het vaste stokpaardje komt weer naar voren: een discussie afzwakken door te wijzen op foutief uit de inhoud getrokken verbanden. Aan de discussie zelf, de grond onder onze voeten, weigert hij zijn kookstel te branden. Hij geeft slechts beschouwingen die licht tegen het overheersende deel ingaan en spreekt dan in generalisaties alsof hij de verlichting zelve is.
Een liefdevol verzoek aan de legende zelf:
Zeg General Custer, kan je de al lang aangebrande, overgekookte en daarbovenop bedorven (pro-Amerika) prietpraat een keertje met wat meer peper en zout opdienen. Het smaakt zo droog.
Ze roepen daar wat eerder hun ambities uit omdat het een dweepzieke nepnatie is waarin Oprah the Hutt, miljoenen ziellozen als Princess Leia aan de ketting houdt terwijl Lance Solo niet ingevroren wordt. Daar klopt iets niet!
Naschrift: Armstrong kan mijn ballen likken. Daar streef ik naar! Dat wil bereiken! Terwijl hij op mijn kozige webcam kweilend aan mijn scrotum hangt moet het Amerikaanse publiek inzien dat ik ernaar gestreefd heb vanaf mijn 14e en dus een ballerina met zakhaar ben.