Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boonen opnieuw betrapt!

• Berend Botje

• Mario Aerts

Sorry. Patrick Lefevere.

• Noot

Marco Pantani, dat was pas rock en roll :(

• Mario Aerts

Ik zou wel willen, maar ik word helaas nog niet betaald per bericht.

• derrick

De coke is gewoon een maskeringsmiddel voor de rest van wat er nog in zijn lijf zit. Net als de xtc bij ullrich en Schumacher. Buiten de competitie kom je er dan nog mee weg. Maar goed, straks weer die ontkennende zeikverhalen pfffffffffffffff….

Eens kijken of Lefevre Ballen heeft. Denk dat ik het antwoord al weet.

• Sub Culture

Ballen heeft Lefèvre niet, maar ik denk dat hij na dit seizoen wel Ballan heeft.

• Frankie

Tom Boonen wordt voor onbepaalde tijd geschorst door zijn team Quick-Step. Dat heeft de redactie vernomen uit goede bron. De teamleiding zit momenteel met de sponsors rond de tafel en beraadt zich over eventuele verdere stappen.

• Kuiperberg

Ik wil bij deze de actie van Boonen niet goed praten. Feit is wel dat de druk op deze renner in VLaanderen enorm hoog ligt. Hij is bijna een Halfgod.

Na de overwinning in P&B is het dan lekker afkicken met een snuifie.

We zijn zelf ook huichelachtig - Boonen is een mens - blijkbaar moet hij toch op een of andere wijze afkicken van de druk rond de voorjaarsklassiekers.

Dom; niet goed te praten; maar laten we wel wezen - het is geen misdaad.

Stel hij was door de dopingcontroleur straalbezopen aangetroffen ; hoe hadden we dan gereageerd ? Dan zeggen we allen, dat moet kunnen etc etc.

• Blueprint

Volgens de Belgische wet is het wel degelijk een misdaad.

• Lucas

Lefevere heeft net zoveel ballen als de sponsor hem toestaat. En dat is volkomen logisch ook. Hoe je het wendt of keert, Tom Boonen ontslaan zou een gigantische kapitaalvernietiging zijn en zomaar het einde van de ploeg in kunnen leiden en daar heeft Lefevere geen enkel belang bij.

Het meest voor de hand liggende scenario zal dus zijn:

Tom Boonen wordt geschorst (is reeds gebeurd las ik ergens), maar niet ontslagen. Hij zal gedwongen worden één of andere therapie te volgen en vervolgens een aantal maanden uit de schijnwerpers worden gehouden. Na met goed gevolg de therapie te hebben doorlopen en dus ‘clean’ te zijn, wordt Tom Boonen weer in genade aangenomen. Dat kan op 1 september zijn maar ook pas op 1 januari of zo.

Als hij dan nóg een keer de fout in gaat, is het pas einde oefening.