Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boonen opnieuw betrapt!

• Goozzer

Ik heb toch een andere kijk op de term ‘Rock ’n Roll' dan jij, Merijn. Jij stelt dat Boonen doelbewust, de risico's kennende, (toch) het risico heeft genomen weer eens een of meerdere lijntjes coke te snuiven? Ik geloof daar niet in, of het moet zo zijn dat er inderdaad sportieve redenen aan ten grondslag liggen (maskeren, moraalverhoging, afvallen) (maar daar geloof jij sowieso niet in, dus dat laten we buiten beschouwing)

Wat overblijft is een wielrenner die blijkbaar het leven niet aankan, zijn beroep niet serieus neemt en het allemaal worst zal wezen… Dit kun je Rock ‘n Roll noemen, bijvoorbeeld in het geval VDB. Het blijft in vele opzichten ontzettend zonde dat hij eigenlijk nooit een échte wielercarrière gehad heeft, maar Rock ’n Roll is hij wel. Hij deed zijn eigen ding, was een pionier en was leidend. Hij had een bepaalde (levens)stijl komt daar voor uit, heeft maling aan wat anderen doen of denken en blijft volharden in het spel, zijn leugen en zijn droomwereld…

Boonen lijkt me daarentegen toch echt een ander geval, haast zielig en inderdaad dom. Tom Boonen is niet Rock ‘n Roll, Tom Boonen is lijdend (met een lange ij dus) zwak en kan blijkbaar geen richting geven aan zijn leven. Hij heeft het blijkbaar (als we jouw visie volgen) nodig om na een tijd van stress en topprestaties zich eens te laten gaan, met alle gevolgen van dien. Ik vind daar niets Rock ’n Rolls aan…

• Boris de Löwikfan

Hieronder de mooie dingen die cocaïne ons heeft gebracht…

If you wanna hang out youve got to take her out; cocaine.

If you wanna get down, down on the ground; cocaine.

She dont lie, she dont lie, she dont lie; cocaine.

If you got bad news, you wanna kick them blues; cocaine.

When your day is done and you wanna run; cocaine.

If your thing is gone and you wanna ride on; cocaine.

Dont forget this fact, you cant get it back; cocaine.

http://www.youtube.com/watch?v=3EBrBwrpFfI

Of wat te denken van deze…

Early one mornin' while makin' the rounds

I took a shot of cocaine and I shot my woman down

I went right home and I went to bed I stuck that lovin' 44 beneath my head

Got up next mornin' and I grabbed that gun took a shot of cocaine and away I run

Made a good run but I run too slow they overtook me down in Juarez Mexico

Late in the hot joints takin' the pills in walked the sheriff from Jericho Hill

He said Willy Lee your name is not Jack Brown

You're the dirty hack that shot your woman down

Said yes oh yes my name is Willy Lee if you've got the warrant just aread it to me

Shot her down because she made me slow

I thought I was her daddy but she had five more

When I was arrested I was dressed in black

They put me on a train and they took me back

Had no friend for to go my bail they slapped my dried up carcass in that country jail

Early next mornin' bout a half past nine I spied the sheriff coming down the line

Talked and he coughed as he cleared his throat

He said come on you dirty heck into that district court

Into the courtroom my trial began where I was handled by twelve honest men

Just before the jury started out I saw the little judge commence to look about

In about five minutes in walked the man holding the verdict in his right hand

The verdict read in the first degree I hollered Lordy Lordy have a mercy on me

The judge he smiled as he picked up his pin 99 years in the Folsom pen

99 years underneath that ground I can't forget the day I shot that bad bitch down

Come on you've gotta listen unto me lay off that whiskey and let that cocaine be

http://www.youtube.com/watch?v=Aq344ks1ieg

Groet

• Proost!

STOFFEN EN METHODEN DIE ZIJN VERBODEN BINNEN WEDSTRIJDVERBAND. Daar staat cocaïne bij.

• Mario Aerts

Pfff wat een gezwets. Iedereen mag juist een mening hebben op een prikpagina anders zou er ook geen prikpagina bestaan. Ik ben extreem gelukkig dat Boonen is gepakt. De kenners wisten allang dat hij aan de coke zit en dat hij zijn vriendjes ook er toe aanspoort. Daarom ben ik blij dat hij gepakt wordt en vind ik dat hij flink gestraft moet worden. Ook ben ik benieuwd of hij dit gebruikt als maskeringsmiddel, want dat zou een hoop verklaren bij mij.

Ook ben ik blij dat ik geen klaarkomende Wuyts meer hoef te horen (tenzij devolder de panne wint).

Aangezien wielrennen de afgelopen 10 jaar toch al zijn krediet heeft verspeeld, maakt dit ook niks meer uit. Een tourwinnaar betrappen of de leider eruit gooien zijn voor de leken veel erger dan een coke snuivende ster. Alleen voor België is het erg, aangezien Boonen hun held was. Maar aangezien ik die calimero's flink irritant vind, maakt me dat juist blij.

Dus ik ben het niet met je eens

• Mario Aerts

En Lefevre…..

• Frankie

Op een

• merijntje mortirolo

Briljant. :)

Kun jij hier niet wat vaker posten? Hebben we een mooi tegenwicht aan Sub…

• Lucas

Hoe zou Laurent Lefèvre dat nou kunnen weten..?!?

• Proost!

Vergoelijken is natuurlijk iets anders dan relativeren.

Cyclad schreef:

> Maar goed, van jou snap ik bijna nooit iets, jouw mening ligt

> steeds wel heel ver van de mijne. :-)

Ja, dat moesten we maar zo houden. Met alle respect: ik ben er erg blij mee.

• Cyclad

Gelukkig maar.

Ik ook, overigens. :-)