Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vino hoopt op Tour

  • Nino

    Als hij inderdaad denkt dat ze hem bij de tour een kans geven. Dan heeft hij een kop vol slechte bedrading.

    Of ze nu onder UCI of onder welke auspicien dan ook rijden. Bij de tour komt hij er niet meer bij. Desnoods verzinnen ze wel een paar regels, of botsen ze met elke bond.

    Hij reed altijd aanvallend inderdaad, maar ik persoonlijk ben wel teleurgesteld in de persoon Vino. Dat komt mede door het feit dat zijn mooie prestaties een vieze nasmaak hebben achtergelaten.

    Maar dat is zoals gezegd een persoonlijk iets, wat ik bij iedere gepakte wielrenner heb. Heras, Frigo, Rasmussen(niet officieel gepakt) etc. zijn dezelfde aanvallende type renners die in mijn ogen niet terug hoeven komen. Hoeveel ik ook van ze genoten heb:-(

  • Lucas

    Nee hoor Boris, van mij mag iedereen die zijn straf heeft uitgezeten gewoon weer meedoen. Of hij nou bekend heeft of niet, dat interesseert me niet.

  • Arnold

    Met een organisatie die mag bepalen wat in diskrediet brengen inhoudt, begeef jeje op glad ijs. Want misschien vindt de ASO wel dat Lance Armstrong de tour in diskrediet brengt, of Mark Cavendisch omdat hij zoveel sprints wint.

    Je moet strakke regels hanteren, die de UCI opstelt, in dit geval is het bij een “zware” overtreding 2 jaar langs de kant. Dan moet je daarna weer mogen koersen, en niet dat er volledige willekeur heerst, doordat organisatoren maar bepalen wie ze wel en niet graag hebben in de koers.

    Want was is nou wezenlijk het verschil tussen Millar, en bijvoorbeeld Ricco?

  • Lucas

    Op één uitzondering na natuurlijk: Rebellin, maar dat is persoonlijk.. :D

  • Massimo

    Van mij ook. Maar de vraag was “waarom je het liever niet ziet”.

  • Pyama

    Op zich mag van mij iedereen terug komen fietsen, behalve Rasmussen, Vino, Armstrong. En Basso bij Liquigas zie ik graag, maar Basso bij Astana zou ik verschrikkelijk vinden. Eigenlijk hetzelfde met actieve renners. Contador bij Astana vind ik mwaw mwaw.. Contador bij Caisse zou geweldig zijn. Dus op basis van het imago van renner en ploeg.

    Ricco zou ik graag terug zien trouwens. Net als Frigo, Rumsas, Heras. Wordt tijd dat er een grote sponsor instapt bij Rock Racing :).

  • Lucas

    Arnold, dat ben ik helmaal met je eens. In geen enkele andere sport is zoiets ook mogelijk. Het probleem is dat de UCI te slap is en de renners een stel makke lammeren zijn die niet voor zichzelf kunnen of durven opkomen.

    Daarom is dit de enige overgebleven (grote) sport met feodale trekjes.

  • Rick

    Klopt, had ik inderdaad al eerder in een ander topic laten blijken…

  • anti-dope

    Laat die man voorgoed in Kazachstan blijven, in het wielrennen heeft deze bedrieger niks te zoeken

  • Massimo

    Als ik een feestje geef bepaal ik ook graag zelf wie er wel of niet komt. Zolang de Tour dus in handen is van een private partij is het haar goed recht renners of ploegen te weigeren.