Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vino hoopt op Tour

  • Rick

    “Daarom is dit de enige overgebleven (grote) sport met feodale trekjes.”

    À la Radio 538/Evers staat op: een woord dat je niet zo vaak hoort… (in koor) FEODAAL. :D

    (Uit de Dikke Van Dale: fe·o·daal bn, bw: (hist) het -dale stelsel door de adel beheerst stelsel waarbij de grond in leen werd uitgegeven; leenstelsel; -dale toestanden aan het feodale stelsel herinnerende misstanden)

  • Sjors

    Die Vino zit al zijn hele wielerleven ONDER de epo. Die gast liep over. Zeker in de tijd bij T-Mobile.

    De Meesten zeiden het al; hoe kansloos wil je zijn. Sommigen in dit topic zeggen nu dat hij dom is als hij denkt dat hij nog me kan gaan doen. Maar iedereen heeft twee jaar geleden toch al gezien hoe dom die man is.

    Johan Bruyneel zou ook niet slim zijn wanneer hij hem aanneemt. ‘Van mij mag hij komen’.

  • shake

    Ik vind Formule 1 toch ook aardig in de richting komen, hoewel daar de adel bijna uit slechts één persoon bestaat.

  • Pro-Dope

    “Ja natuurlijk” back to the good old days en opgerot met die doping crusaders.

  • PietvZ

    Misschien kun je ook zeggen dat Vino in het wielrennen juist prima op zijn plek is: bedrieger in een bedriegerswereldje…

  • Mazter

    Daar heb je dat slappe feestjes-verhaal weer. De Tour is geen verjaardagsfeestje in private sfeer, de Tour is een groot publiekevenement. En voor zo'n evenement zijn nu eenmaal vegunningen en licenties nodig, waardoor je je aan regels en wetten dient te houden.

    Ik denk niet dat je er in pakweg Saudie Arabie er mee weg komt om tijdens “jou feestje” een horde halfnaakte strippers het podium op te sturen. Hetzelfde zou moeten gelden voor de ASO, ze hebben er 20 jaar terug voor gekozen hun “feestje” te organiseren in de wielerwereld. In de wielerwereld is nu eenmaal de UCI de baas en mag zij op democratische wijze de regels aanpassen.

    Je zal de ASO niet in de pers horen zeggen dat ze 20 jaar geleden (met een handtekening onder zo'n licentie) plechtig hadden beloofd zich aan de UCI-regels te houden. Alleen dat feestjes verhaal krijg je te horen, dat dan blind door de massa wordt overgenomen.

  • Lucas

    Je snapt er nog steeds helemaal niets van Massimo..

  • PietvZ

    Prima verwoord, helemaal mee eens.

  • Massimo

    Ja de UCI maakt de regels, maar als deze vervolgens vaak tegenstrijdig met elkaar zijn en amper gecontroleerd worden kun je het de ASO, als commercieel bedrijf, niet kwalijk nemen dat zij daar van afstappen. Het verhaal van het “feestje” gaat dus wel op: de UCI is gewoon te zwak om iets daar tegen te ondernemen.

  • Dimetreo

    weg met dat tokkietuig