Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boonen opnieuw betrapt!

  • gerd

    Je kan je nu natuurlijk de vraag stellen in hoever dit de prestaties van Boonen beïnvloedde. Ik ben een leek en ga mij daar niet over uitspreken.

    Waar ik wel iets over wil zeggen is Tom Boonen het rolmodel. Hij is hier in België een enorm rolmodel voor kinderen. Vorig jaar kreeg dat al een stevige deuk, maar hij kon zich eruit praten.

    Volgde dan een winter en een voorjaar met interviews waarin Boonen uitlegde dat heel de zaak van vorig jaar hem sterker en volwassen gemaakt had. Hij was opnieuw bij Lore en dat had hem sterker gemaakt. Tja, blijkbaar is hypocrisie één van de voornaamste competenties om wielrenner te worden.

    Iedereen verdient een tweede kans, die heeft hij gehad…afserveren die man.

    Oh en de mensen die hier praten over georganiseerd dopinggebruik bij Quickstep, dat zijn dus geen “prominente prikkers”…nu gaan we de mannen van de jongens onderscheiden…

  • Ron Brandsteder

    Dus Boonen is toch gewoon mens. Net als ons waarde “prikkers”.

  • Azzuro é Bianco

    Hij kan beter in Nederland gaan wonen, waarschijnlijk heeft hij dan veel minder last van autoriteiten bij het cocaine snuiven…

  • ik

    Ik bedoel, als Boonen weer eens PR wint is hij weer de grootste held van Subculture.

  • ik

    Je bent niet of wel prominent omdat jij dat vindt. Of ben je God?

  • Raleigh

    en gerenommeerde prikkers zijn wat jou betreft natuurlijk diegenen die leven op dit forum. Kijk naar de coureurs in de jaren '90 bij de ploeg Lefevre en je weet genoeg. by far de meest scheinheilige persoon in het wielrennes is ons aller Patrick. Alleen al het aantrekken van Virenque destijds….

  • ik

    En minder last van dweepzieke Belgen.

  • Wigo

    Boonen moet eens 'n paar afleveringen van de Guardian gaan bekijken… ;-)

  • ik

    Ik denk wel dat het moeilijk is om in Belgie als renner “onschuldig” je werk te doen. Belgie kent immers een groot netwerk van veeartsen die met allerhande middeltjes en brouwseltjes te koop lopen.

  • JasperK

    Wat een sukkel zeg, niet te geloven. (eerlijk gezegd moest ik wel even grinniken over Wuyts die een voorjaar lang een campagne heeft gevoerd dat dit weer ‘de Boonen van 2005 was’)