Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boonen opnieuw betrapt!

  • Cyclad

    Tja, het is maar cocaïne? Of wil je dat niet zeggen, Ron?

    Mij kan het wél bommen dat Boonen aan de coke zit, hij heeft potdikke een voorbeeldfunctie als topsporter en daarbij is hier sprake van recidief gedrag.

    Niet te tolereren lijkt me.

    Ik hield vroeger (eigenlijk nu nog wel) ook van feesten en alcohol en dames waren dan nooit echt veilig ;-), maar aan drugs en coke begon ik bewust nooit. Moet ieder natuurlijk voor zich weten, maar een wielrenner die zo in de belangstelling staat én die al eens eerder is betrapt (en gestraft, het kostte hem de Tour in 2008) moet toch echt beter weten.

    Dat hij opnieuw de fout is ingegaan bevestigt mijn denkbeeld over Tom Boonen als geweldige, maar toch wat labiele topsporter. Hij is kennelijk niet in staat zich verre te houdenb van dit soort “attracties”.

    Hij weet wat de consequenties zijn, die moet hij dan ook aanvaarden.

    Over de strafmaat doe ik geen uitspraak, daar zijn anderen vast beter in.

    Ben wel benieuwd naar de reactie van Lefevere.

  • Lucas

    Nee, dat bepaal ik.. :D

  • Cyclad

    Zeg het maar, Lucas :-)

  • hoppaa

    Zou het kunnen dat er een ander prestatiebevorderend middel, wat nu nog niet op te sporen is, gebruikt wordt en stoffen bevat die gerelateerd zijn aan cocaïne.

    Zodat er bij een controle lijkt dat er cocaïne gebruikt is?

    Of is dit te ver doorgedacht?

  • ton duk

    Lefevre zal zeggen wat de sponsor QST wil horen..dus ik ben benieuwd naar de reactie van de sponsor.Ik hoop dat de sponsor zegt : wij willen ons product niet vereenzelvigen met een cokesnuiver…of Boonen eruit of wij stoppen met sponsoren

    gr Ton DUK

  • PietvZ

    Oh, ik dacht dat jij dat met je ´nuchtere kop´ al lang wist? Toch?

  • KHS

    Tjah…

    spijtig nieuws. Zijn prestaties op de fiets blijven hierdoor wel gewoon overeind staan; coke staat op de dopinglijst maar voordeel halen uit dat spul zonder dat je daadwerkelijk in koers bent zou ik een knappe prestatie vinden.

    Echter… zoals meer mensen wel aangeven, heeft Boonen omdat hij in de spotlights staat als coureur een voorbeeldfunctie, en daar knelt het hem nu. Al is ook dat misschien wat vreemd; hoeveel (voor het gros van de prikkers dan) bekende Nederlanders hebben openlijk wel niet toegegeven af en toe een snuif of pil te nemen, en waarom hoor je daar nooit iets over?

    Ergens kan ik het ook wel begrijpen - juist wel - dat een topsporter het doet: de druk is altijd groot, en dit zijn de middelen om er tijdens een feestje even niet mee om te hoeven gaan, om zichzelf even van de renner te kunnen scheiden en mens te zijn.

    Alleen kan ik het daarmee niet goedpraten, en wìl dat ook niet.

    Zonde, meer kan ik er eigenlijk niet van maken.

  • Sub Culture

    Boonen is nooit mijn grote wielerheld geweest hoor.

  • FAN

    Jos k.die willen geen snuivers

  • jelle

    kon coke ook niet als maskiringsmiddel gebruikt worden?hoppaa schreef:

    >

    > Zou het kunnen dat er een ander prestatiebevorderend middel,

    > wat nu nog niet op te sporen is, gebruikt wordt en stoffen

    > bevat die gerelateerd zijn aan cocaïne.

    > Zodat er bij een controle lijkt dat er cocaïne gebruikt is?

    > Of is dit te ver doorgedacht?