Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boonen opnieuw betrapt!

  • Lucas

    Zoals veel mensen schijn je één ding te vergeten. Het is genoegzaam bekend in het peloton dat cocaïne ook een maskerende werking heeft voor ander dopinggebruik. Uiteraard kan ik niet beoordelen of hij het ook met die bedoeling heeft gebruikt, maar met zekerheid zeggen dat zijn cokegebruik puur ‘recreatief’ bedoeld is, kun je dus ook niet.

  • KHS

    Daar ben ik inderdaad even iets te vlug aan voorbij gegaan. Zal die optie dan ook maar even openhouden, voor ik beticht ga worden van vrijpleiterij.

  • Tommie

    VDB II

  • PietvZ

    Of de sponsor zegt: ons parket is zo glad dat je er een lijntje op kunt hakken…

  • Merak

    Eens een gebruiker altijd een gebruiker!

  • Sub Culture

    Kort en krachtig, maar correct verwoord Merak.

  • Lucas

    Welnee, ik heb vroeger ook de halve wereld bij elkaar gesnoven, maar nu toch al zo'n tien jaar niet meer.

  • PietvZ

    Daarbij ga je er wel degelijk beter van presteren. Al diegenen die dat ontkennen (zoals de deskundige Frank Vandenbroucke) zijn waarschijnlijk zelf gebruikers. Als je gebruikt weet je namelijk wel beter.

  • diravi

    Als ik kaal zou worden zou ik ook mijn troost in de dope zoeken.

    Einde carriere lijkt me. Wat was de uitspraak voor zijn vorig cokegebruik? Iets voorwaardelijks?

  • Leon

    anton - Droomteam schreef:

    >

    > Ron Meijers laat het woord Magstraal er dan maar af wat de

    > zege betreft Parijs _ Roubaix . Ik ben een leek wat Coke

    > voor het lichaam inhoud ze zeggen dat er lichaamlijk geen

    > winst is . Maar ik weet zelf dat je met drank op makkelijker

    > over je grens gaat . en waarom zal dat dan met coke niet zijn

    > en heeft hij daar extra kracht uit gevonden .

    > Maar ja hij heeft zijn eigen mar brengt ook het weilrenen

    > weer in een kwaad dacht ligt .

    Wel wakker blijven, Anton: die coke heeft Boonen minstens een week NA Parijs-Roubaix gesnoven…