Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boonen opnieuw betrapt!

  • PietvZ

    Grapjas…

  • PietvZ

    Knap dat je er mee gestopt bent, Lucas, want een verslavender drug dan coke is er toch nauwelijks te bedenken…

  • Leon

    Lucas schreef:

    >

    > Zoals veel mensen schijn je één ding te vergeten. Het is

    > genoegzaam bekend in het peloton dat cocaïne ook een

    > maskerende werking heeft voor ander dopinggebruik. Uiteraard

    > kan ik niet beoordelen of hij het ook met die bedoeling heeft

    > gebruikt, maar met zekerheid zeggen dat zijn cokegebruik puur

    > ‘recreatief’ bedoeld is, kun je dus ook niet.

    Dat is dus ook de reden dat coke WEL verboden is als het bij een controle rondom een koers wordt gevonden, maar NIET als een renner er buiten wedstrijdperiodes op wordt betrapt.

    Of denk je dat Boonen eind april een kuurtje ter voorbereiding op de Tour is gestart, en dat maskeert door 3 maals daags een lijntje te snuiven?

  • Sub Culture

    May 9, 2009 - Team QUICK STEP announces that this morning it learned of the news regarding its rider, Tom Boonen.

    Later today the team will release an official communication concerning the position of the team on the issue.

  • Toni

    Tja, hoe help ik mijn wielercarrière voortijdig om zeep. Het valt in land als België ook niet mee om als topper nog met beide benen op de grond te blijven. In Nederland proberen we Thomas Dekker al met beide benen op de grond te houden….

    De eerste keer was dom, maar nu de tweede keer…. daar komt hij nooit ongestraft onderuit. Hij heeft een voorbeeld functie en brengt de gehele wielrennerij in diskrediet hier mee.

  • PietvZ

    May 9, 2009 - Team QUICK STEP announces that this morning it learned of the news regarding its rider, Tom Boonen.

    Later today the team will release an official communication concerning the position of the team on the issue.

    For further information please contact:

    QUICK STEP Media Service

    Alessandro Tegner

  • snormans

    Hij heeft gewoon na zijn zege in P-R een snuifje gehad. In de periode was hij niet aan het koersen. Laat die man lekker! Hij gaat er absoluut niet harder van fietsen

  • gerd

    Jij dus ook Lucas, ik heb ook mijn steentje bijgedragen om de Colombiaanse landbouw te steunen…het heeft mij een tussenschot van de neus gekost en mijn reukvermogen ben ik ook voor 4/5 kwijt…het rare is dat ik soms dingen ruik die niemand anders waarneemt.

    Ik heb eigenlijk zer weinig moeite gehad om ermee te stoppen…ook roken ging zeer makkelijk…maar Ice Tea…daar kan ik zeer moeilijk mee stoppen. En dit is bloedserieus.

    Dat over prominente prikkers was een cynisch grapje dat terug gaat op een ander topic, waar Lucas het had over “prominente prikkers” en ik had zo mijn vragen over definiëring…

    Ik ben zeker God niet (gelukkig maar), VDB is immers gOD (en Tom Waits en ook Bubbs)

  • hinault

    Het ergste is dat veel prikkers ontzettend blij zijn met dat nieuws en zijn palmares ook willen linken aan zijn cocaïnegevruik. Hoe laag kan men vallen?

  • merijntje mortirolo

    De eerste écht wijze woorden in dit topic, snormans (tezamen met die van Leon van 10.10)… (al zit er in dat genuanceerde gebazel van Cyclad over de ‘voorbeeldfunctie’ ook wel iets…)