Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Smeets, debiel

• kritxebarria

Jahoor, Smeeets heeft het weer gepresteerd….

Hij vindt het zo grappig: onze Remmert, die rijdt voor Ne Dardi ploeg…..

applaus hoor wat een verslaggever!

In elk geval mooi dat Remmert zich toont!

• Leon

REMMBO RIJDT GOTVERDOMME ALLES AAN GORT IN DIE KLIM EN smeets (zo klein is die @!#$) HEEFT HET OVER EEN HOBBYIST DIE OOK DE RONDE VAN MANTSJOERIJE ZOU KUNNEN RIJDEN. ZWARE DEBIEL.

Ik ga nu naar de finish, en ik hoop dat ik die basketballer niet tegenkom.

• Roy

Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Smeets inmiddels wel verleden tijd is. Weg met die man.

• BdeVries

Zeg Leon ; was je kwaad.?

Ben je 'm nog tegen gekomen.?

Maar wie moet het dan doen ?

• Wouter

Misschien niet iedereen: dacht toch weer Mart (Smeets) op de weg te lezen…

Heb het niet goed gezien, misschien stond er inderdaad: Mart debiel.

Toch kun je van Mart Smeets niet verwachten dat hij alles bijhoudt van het wielrennen. Hij doet nog veel meer sporten bij de NOS!

• Leon

Hoi Bert,

-ja

-nee, helaas, Herbert wel. maar niet aanspreekbaar

-Geen idee, kleine Neel ofzo, met Poel of Breuk… mwah, ook niks. Niks voor jou Bert?

• BdeVries

Jij hebt mij zeker nooit nog nooit horen praten Leon ?

Uit het rijtje kies ik toch voor kleine Neel.

Hij doet het op zijn eigen manier.

Geen conceptbenadering, geen lesje opzeggen.

Zo iemand als Dijkstra zou het toch ook moeten kunnen.

Maar die verliest zichzelf in een “ maniertje”

en als je niet “echt ” bent val je door de mand.

• Emile

Smeets is de beste. Er zijn geen commentatoren die journalistiek zo goed zijn als hij. En hij kan af en toe nog lekker cynisch zijn ook.

Alternatieven zijn er ook niet. Dat hij het samen met Breukink moet doen vind ik maar niks. Ik vind Jean Nelissen veel beter.

Een leuk alternatief zou nog kunnen zijn Daniëlle Overgaag samen met Jean Nelissen. Overgaag kan journalistiek gezien niet aan Smeets tippen, maar misschien dat dit duo het toch leuk kan doen. Overgaag weet als ex-renster natuurlijk wel veel van de sport. En ze is toch een redelijke presentatrice.

Hoop dat op rtl Rick Nieman de Tour eens samen met zijn vrouw Sacha de Boer gaat presenteren.

• Dan

Ben de Graaf das lachen, qua kennis is hij een lachertje, maar wel zeer enthousiast. Bij Eurosport heb ik echt genoten van hem samen met kleine Neel. Of Maarten Ros ook een wielerfanaat! Enthousiasme dat is het belangrijkste

• Emile

Ik vind Smeets best enthousiast. Hij is het ook, lees zijn commentaren maar eens. De wielersport vind hij nog steeds geweldig.

En Nelissen? Je bedoelt Danny Nelissen van (n)eurosport? Dat vind ik echt 100 keer niks.