Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Smeets, debiel

• Ad

Hoe is jouw presentatie, Leon?

Met jouw wielerkennis zit het wel goed…

Misschien moet de NOS eens een aantal van ons wat screentests laten doen…. :-)

Maar zonder gekheid, zelfs ik zat me vandaag te ergeren aan Mart.

Fouten maken mag, maar zo opvallend als vandaag……

Opmerkingen als “een nare koers”, onzin over Remmbo, Löwik en Voskamp verwarren, Jan Boven voor Erik Dekker aanzien, Veneberg en De Knegt verwisselen, onzinnig gezwam over AXA….. dit is nog maar een bloemlezing.

'k Ben benieuwd in hoeverre de verzameling missers in Mart's laatste Tour wordt uitgebreid.

• Kobe

Volgende keer een slagroomtaart mee!

Om de demonisering compeet te maken!

Smeets is gewoon te arrogant om zich te verdiepen in de uitslagen, omdat ie toch wel zeker is van z'n plekkie, om elke keer maar weer een wan prestatie te leveren.

Want zou een renner zo presteren als Mart dan had ie vandaag nie mee mogen doen!!

• Pieter V.

Ik neem aan dat Dan het heeft over Ben van de Burg ipv Ben de Graaf. Ben de Graaf is namelijk helemaal niet enthousiast maar heeft wel weer heel veel kennis!

En met dat gezeik over Smeets doe ik echt niet mee. Die man heeft 30 jaar tour ervaring, zowel voor radio als televisie. Smeets is een prima journalist, heeft inmiddels 22 boeken geschreven, heeft zijn hele leven in dienst gesteld van de sportjournalistiek en wat roept iedereen hier? Martje is een debiel. Wat een triest statement. Zeker van die gozer die zo boos was over het commentaar dat betrekking had op wielenga. Smeets heeft Wielenga helemaal niet afgezeikt. Hij vertelde dat verhaal met veel respect en met een beetje humor. Niks mis mee!

• Emile

Pieter> Smeets is goed. Zoals ik al zei. Veel kennis (door al zijn ervaring) en af en toe nog cynische humor ook. Qua journalistieke kwaliteiten is er niemand die aan hem kan tippen. Mart is dus zeker niet debiel, en dat zie je mij ook niet beweren.

Wel vind ik dat de verslaggeving van de NOS beter kan (en moet). Ik vind het veel beter dan (n)eurosport en de brt, maar toch … die Breukink vind ik maar niks. Hij is zo saai.

• frank

Misschien is Hugo Walker wel iets !

• Wouter

Kòòòòòòòòòòmt diéééééé fiééééts…

• Bassolo

Martin Ros, Dan. Ik weet dat je jezelf een kenner vindt dus ga dan niet ala Smeets namen verkeerd schrijven/uitspreken

• Bassolo

Als Smeets zo goed is waarom herkent hij dan nooit een renner, waarom spreekt hij dan namen verkeerd uit, waarom heeft hij geen enkel koersinzicht etcetera etcetera

• MP

Ja dat klopt Wouter, ik heb het ook gezien. Er stond Mart Smeets op het wegdek met daaronder nog iets dat niet te lezen was…. Maar debiel stond er niet….

• Leon

Er stond: Mart LOUWERS…