Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mart Smeets doet boekje open over Ria Visser

• zadelpijn

www.telegraaf.nl

Mart Smeets doet boekje open over Ria Visser

AMSTERDAM - Mart Smeets, de man die bijna nooit interviews geeft, praat voor het eerst in het openbaar over Ria Visser. De sportpresentator vertelt het 'ware? verhaal over zijn relatie met de oud-schaatsster, die onlangs heeft bekend seks te hebben gehad met Smeets. Dat doet hij vrijdagavond bij Reinout Oerlemans in de TV Show.

Ook praat Smeets over zijn legendarische carrière bij Studio Sport, over zijn zoon Tjerk en zijn band met wielrenner Lance Armstrong.

• diravi

Jammer dat ik dit voor het slapen gaan nog moet lezen… Zo'n vies walgelijk dik lijf dat op of onder een afgetrainde sportvrouw……… afijn, lekker beeld om mee in slaap te komen. Dank u, zadelpijn.

• Leon

Nog even snel dan, Diravi: Stel je dit verhaal 20-25 jaar geleden voor. Een nog niet zolang geleden gestopte subtopbasketballer, lang, atletisch, gespierd, met een volle coupe haar en nog niet zo heel lang in het journalistenvak, steelt het hart van een jong en pril schaatsmeisje van net twintig…

Helpt dit??? *D Morgen meer, hopelijk…

• diravi

Ik ben bang dat ik ondanks je zalvende woorden toch moeilijk in slaap kom Leon. Toch bedankt (ik heb het idee dat MS nog steeds denkt dat niemand hem kan weerstaan).

• Bob

Ik ben het met Leon eens!

Smeets kon een aardig balletje gooien en speelde op z'n 16-de al in het Nederlandsteam dat toen een sub-topper in Europa was. Tegenwoordig is het nivo van Nederland pure bagger. Helaas gooide een achillespees-blessure roet in het eten van Smeets.

• Joop

Leon,

Het aantal Smeets aanhangers is, gezien het aantal keren dat de man wordt afgezeken, niet erg hoog.

Ik denk niet dat deze mensen in staat zijn jouw wijze woorden te relativeren.

Joop.

• Lucent

Ik mag Mart wel…

• Verborgen

Het zijn ook misschien wel altijd de ‘tegenstanders’ van Smeets die (negatief) reageren op dit soort berichten. Denk dat de meeste aanhangers van Smeets niet eens meer reageren.

Dat betekent toch niet meteen dat Smeets meer tegenstanders heeft dan aanhangers?

• merijntje mortirolo

aangezien Ria Visser zelfs nu nog een mooie dame is, kan ik mij zo voorstellen dat die Smeets er 25 jaar geleden wel kijk op had…

(toen ik het las dacht ik echter, net als diravi waarschijnlijk, aan het heden… en ja das misschien best wel moeilijk in slaap komen…)

• Mypos

Das het mooie van fantasie. Mijn fantasie ziet alleen Ria Visser naakt. Hubba hubba!