Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mart Smeets doet boekje open over Ria Visser

• Leon

Toch kan ik mee voorstellen dat het zelfs voor Smeets-fans geen prettige gedachte is om de huidige Mart in bed bezig te zien…

• diravi

Ondanks dat horrorbeeld op mijn netvlies heb ik toch prima geslapen vannacht.

• d'Anneroel

Voor iemand die al jaren de schijn weet op te houden een enorme wielerkenner te zijn kan ik alleen maar diep respect hebben.

Speciaal voor diravi's nachtrust ;)

• Leon

Ach, misschien hou je onbewust wel meer van Mart dan je eigenlijk beseft…

• Bas-Jan

hmm een tongblessure tijdens een wilde nacht…dat kan maar op 1 manier…

waar zit jij met je gedachten zo 's ochtends vroeg!

• MWF

En ook nog eens bij veel mensen de schijn ophouden van een enorm wielerliefhebber te zijn. Voor zijn akteervermogen zou je inderdaad respekt kunnen hebben maar ik heb jammer genoeg niets met acteurs!

• Krizz

Als ik Ria zie moet ik juist vaak denken aan slijm en snot… blijkbaar is zij familie van Erik Breukink en had altijd een extreem hoge slijmproductie tijdens de langere afstanden..

kan me een keer herinneren dat ze een hoop snot van neus en mond afveegde met de hand en daarna aan der been..met als gevolg een lange sliert snot van kin naar hand naar knie.. en dat zwierde mee met iedere schaatsslag…brrrrrr ronde na ronde na ronde…

Krizz

• VH

Was ze niet 16 destijds en werd er daarom nooit over gesproken?

• merijntje mortirolo

bedankt voor deze mooie uiteenzetting!

• Onbekende

Oerlemans is dat niet de vriend van een ex vriendin van Armstrong?

Mooi verhaal wordt dit dean.