Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mart Smeets doet boekje open over Ria Visser

• Sicos

Ach, er zal wel weer heel weinig uitkomen. Over vervelende mensen gesproken. Meneer Oerlemans denkt met zo'n spectaculaire aankondiging weer te kunnen scoren.

• nomad

Ik wou net zeggen: dat zal me een diepte-interviewtje worden met die Oerlemans… Zoveel zal er trouwens ook niet over te zeggen trouwens. Ria Visser heeft alleen bevestigd dat er ooit wat gebeurd is, Mart zal hetzelfde doen en er misschien een van zijn quasigrappige kwinkslagjes overheen gooien, maar denk niet dat er allemaal kinky verhalen boven water zullen komen :D

• MWF

Dat ie snel een blessure aan zijn tong oploopt!

• MWF

Of beter nog: had hem toen i.p.v. die achillespeesblessure maar een blessure aan zijn tong opgelopen!

• el jardinero

Waarom vind jij dat nodig? Jij ontvangt toch alleen Sporza? Ik zou me niet zo opwinden over iets wat ik makkelijk kan negeren… Jij negeert hem, aldus jezelf ten meerdermale, maar toch druipt de ergernis er weer vanaf. Volgens mij zoek je het dan wel een beetje op. Licht masochistisch wellicht?

• merijntje mortirolo

…aldus concludeerde de psychologische tuinman.. ;)

• glenn

Flinke vent die Mart, in z'n boeken gaat hij ook telkens van leer om andere mensen in een minder goed daglicht te stellen.

Ria heeft al eens gezegd dat er ooit wel eens iets geweest is.

Moet hij weer een paar ouwe koeien uit de sloot halen.

Ik hoop dat hij fier is op wat hij doet, want ik zou het zeker niet zijn.

• velobingo

Mart Smeets doet in zijn vrije tijd wat hij wil…..

en ik ben blij dat de TVsportredacties ook al niet vollopen van tetternichten en manwijven ….

• MWF

Omdat ie dan basketballer was gebleven en de sportverslaggeving in Nederland beter af was geweest.

• rieks

Respect voor Mart.