Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronan van Zandbeek

• merijntje mortirolo

Oh ja sorry, dat was ik vergeten. Dat waren jullie…

Okee dan:

profwaardig, eeh?

Daar ik mijn oor altijd graag goed te luister leg, kan ik jullie wel vertellen dat er ‘grote’ mensen uit de wielrennerij zeer veel vertrouwen hebben in (met name) zijn tijdrit. Zelfs de bewering ‘over een paar jaar de beste tijdrijder van Nederland’ schijnt gebezigd te zijn…

Maar goed, we zullen het zien. Vooralsnog loopt zijn ontwikkeling gestaag omhoog en het zal me dan ook niets verbazen als Skil of Vacansoleil hem dit seizoen nog inlijft. Wat niet wegneemt dat er conti-renners rondrijden met een grotere motor dan Ronan. (Maar hij is nog jong en hij enz enz enz…)

• Rudy Tek

Wie dan MM (met die grotere motor bedoel ik)?

Ben benieuwd of de ploegen die jij noemt eerder gaan beginnen met het inlijven van renners. Er is nu immers een extra kaper op de kust en de spoeling is iets minder breed geworden omdat er een extra ploeg is.

• Peter

Rudy Tek schreef:

>

> Want Peter?

>

> Reed op Mallorca al erg goed mee, ijzersterke ronde van het

> Groene Hart gereden. Zaterdag een klassieker gewonnen.

> Zuid-Holland op het podium, vorig jaar NK. Er zijn er die het

> met minder moeten doen eind maart.

Moet dit topic uberhaupt serieus genomen worden? Of is dit gewoon bedoeld als grap?

Leuke amateuruitslagen. Meer niet en zal het ook nooit worden.

• Rory Bob

Wat is dan precies wél een grote motor?? Inhoud? Zaterdag winnen en dan ozndag er weer bij zitten lijkt me genoeg inhoudt. Vermogen? Je brengt zelf aand at ie goed zou kunnen tijdrijden. Iemand anders misschien met een mooie niets toevoegende wielerterm zoals ‘inhoud’ misschien moet ie iets meer op zijn ‘snelheid’ gaan trainen of ‘hardheid’ opdoen. (voor die snelheid raad ik zelf aan volle bak bergaf trainen daar word je pas echt snel van)

• Rory Bob

Peter, heb je gister die amateurkoers op tv gezien?

Voor jou tellen amateuruitslagen niet? Hoe bepaal je dan wie de beste amateurs zijn die prof mogen worden? Of mogen alleen profs prof worden??

• Rudy Tek

Waarom zou je het niet serieus moeten nemen? Welke amateurs vind jij wel profwaardig Peter?

• Peter

Rory Bob schreef:

>

> Peter, heb je gister die amateurkoers op tv gezien?

>

> Voor jou tellen amateuruitslagen niet? Hoe bepaal je dan wie

> de beste amateurs zijn die prof mogen worden? Of mogen alleen

> profs prof worden??

Tuurlijk mogen amateurs prof worden. Als ze boven de rest uitsteken.

Met middelmatige prestaties als zojuist genoemd word je natuurlijk geen prof.

Is dit echt serieus? Of zit iedereen hier een geintje uit te halen?

• Rory Bob

Is dit echt serieus? Of zit iedereen hier een geintje uit te halen?

Ik wilde eigenlijk hetzelfde aan jou vragen peter. Hoe kan het winnen van een vrije klassieker nu als een middelmatige uitslag gezien worden terwijl die ‘betere’ amateurs hem niet winnen.

Een beetje kromme logica als je het mij vraagt.

• Peter

Okay okay… ik vat hem :D

Leuk geintje hoor.

Beetje lullig voor Van Zandbeek dat jullie hem zo te kijk zetten hier.

• Rory Bob

Peter, ben jij Michael Muusse?