Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronan van Zandbeek

• Abdoujaparov

het gaat er niet zo zeer om wat ploegen willen, maar in zijn geval meer om wat hij zelf wil. Als hij zo voortdoet de komende jaren heeft hij volgens mij de ploegen voor het uitzoeken.

• Rudy Tek

Overigens had rabo een vraagteken over het optreden van de van vliet ploeg op het nk……..

Volgens mij namen ze Vrijmoed voornamelijk op basis van dit NK. Zal wel meevallen dus.

• am-a

zijn beste vriend hoogerland zit bij vacancoleil dus dat lijkt me een goede keuze

• smollie

inderdad, misschien kan hij wel naar rabo alleen wat word hij daar beter van? heel de dag knechten, veel etappe koersen in (hoog)gebergtes rijden.. Nu kan hij zelf bepalen wat hij wil en wat hij doet, lijkt me niet meer dan logisch om nìet naar rabo te gaan!

• brabo

Beste Kenners,

Volgens mij hebben jullie niet al te veel te doen…Misschien moeten jullie met al je stellingen eens in het kabinet plaats nemen…Of zelf gaan trainen

Maar ik denk dat die Van Zandbeek een flinke stap heeft gezet maar hij is er nog niet…Maar noemen jullie nou eens drie namen die dezelfde uitslagen neer kunnen leggen dit seizoen..

2de in Zuid Holland

1ste in Haarlemmerliede

Nette wedstrijd in het groene hart en Nokere

Punten trui in Mallorca neem aan van mij dat iedereen die wil hebben..

Mocht hij dit tot het NK vasthouden dan rijdt deze jongen volgend jaar niet meer bij Van Vliet…

Maar het is normaal dat hij gister moet passen want hebben jullie al ooit 2dgn een finale gereden met dit weer!!!! Denk het niet…

Dan hebben jullie het over de rabobank wie zegt dat zei deze jongen ooit hebben benaderd wat begrijpelijk is….Omdat zijn eigen vader een ploeg heeft daar hoef je geen onderwijs voor hebben gehad….

En tijdrijder je bent wel een grote sukkelaar dat je zegt dat ze deze jongen niet vertrouwen..Jij moet snel nog even een tijdritje rijden en anders gewoon je mond dicht houden…

Met vriendelijke groet.

• Veldtje

Wat maak het nu uit, er rijd al jaren een Addy Engels als prof rond.

• Siem

@ Smollie: Ik denk dat de Rabo zich als opleidingsinstituut inmiddels wel bewezen heeft. Renners die zich daar doorontwikkelen krijgen vaak een goede kans om zich te tonen op het allerhoogste niveau. Mijns inziens kiest een renner met ambitie tegenwoordig voor Rabo Continental, dit in tegenstelling tot 10-15 jaar terug toen de gekende opleidingsploegen vaak een bijzondere manier van werken hadden die wel of juist niet bij je pasten.

• smollie

@ siem: niet geheel mee eens. Persoonlijk denk ik juist dat rabo word overschat door een hoop renners met ambitie. Als je prof ambities heb en kun je m.i. beter naar bv een van vliet gaan waar je -als je echt goed ben- kopman, of minstens beschermd renner kan zijn + een prachtig programma kan rijden en jezelf hier goed in de kijker kan rijden.

Ga je naar rabo is het maar een kleine kans dat je de beste ben en als je daar dan zit als niet-beste ben je gedoemd tot knechten werk en je kan jezelf nooit in de kijker rijden.

• Adrie van Dam

Wordt er bij de Rabo niet (teveel) gekeken naar de klimmers capaciteiten van renners (zie nu weer Ockeloen en Van Geffen). Dat is juist niet een van de sterke kanten van van Zandbeek die toch een flink aantal kilo's mee moet slepen en aangezien deze jongen al vanaf het moment dat ie op de fiets zit (ik meen de nieuwelingen) had ie al een fysieke voorsprong op zijn leeftijdgenoten. Heeft ie dus nog genoeg ‘groei ’ in zijn ontwikkeling? De toekomst zal t uitwijzen. Voorlopig fietst ie mooie uitslagen bij elkaar en hoe de toekomst wordt ? ………

• Siem

Ondertussen zijn er bij rabo conti maar heel weinig renners ‘mislukt’, renners die zich profileren als winnaars (TD, Gesink) maar ook als knechten (Heijboer, Elijzen, Flens) krijgen de kans op het hoogste niveau, terwijl een renner zoals Joost van Leijen toch blijft hangen terwijl hij veel kansen heeft gehad maar dat hij voor veel profploegen toch niet is opgepikt. Als Van Leijen hetzelfde bij een ploeg als Rabo had gepresteerd, buiten het feit dat hij volgens mij meer progressie had gemaakt, hadden ploegen hem wél opgepikt. Maar dit is slechts mijn idee.

On Topic: Straffe kost van Van Zandbeek afgelopen weekend. Zal nog even zo door moeten doen in koersen als Mergelland en Drenthe en dan is hij zeker aan de beurt volgend jaar.