franzoi vraagt, tijdrijder geeft antwoord vandaar brabo
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEerste klas kultopic, chapeau. Na Chaigneau, Muusse en al die anderen nu een volgende eeuwige amateurziel die teveel hoop gegeven wordt…
Ik ken Conan van Zondebok niet persoonlijk maar als hij in een weekend zijn pijlen afschiet in een amateurkoerske terwijl hij de dag erna een volwaardige profkoers voor de kiezen krijgt is het oordeel over deze man snel gemaakt: ga jij lekker banketbakken en 's weekends lekker amateuren!
Hier een stukje van zijn website:
- EDE
Op een rondje van ongeveer 4km alleen maar over asvalt had ik het de eerste rondes vrij moeilijk en wask blij om bij te houden. Maar na een aanval pogoing van me kwam ik er doorheen ik kwam met een groepje van 4 weg met aonder andere Tapper en Ariessen we reden goed smaen totdat er 2 man bijkwamen Niek Tielemans en NK Maurice Vrijmoed deze 2 liet het peleton ook niet rijden en alles kwam weer bijeen. Daarna kwam ik nog een keer weg met 6en maar ook dit mislukte. Het werd een massasprint ik nestelde me maar voorin op hoop om bij de eerste 10 te komen maar dit pakte anders uit en ik kwam heel goed te zitten . Ik voelde ook dat het win tege was en er zat een klein knikje in de weg precies goed voor mijn.EN het was raak nummer 2 was er voor dit seizoen al was het met een bandikte het was gelukt.Winaar Ikzelf
Ronan, ga zo door en besteed ook wat aandacht aan school!
Een renner als van zandbeek moet toch ooit de stap gaan maken. Kijk naar niki terpstra. Reed goed bij de amateurs en werd opgepikt door milram. zijn eerste seizoen bij milram was moeizaam, maar het tweede sterk en inmiddels is terpstra een volwaardig prof.
Waarom zou van zandbeek deze weg niet kunnen bewandelen? Als je de kans niet krijgt, kan je het ook niet laten zien.
Het lijkt me zeker een topper in wording, zou nu best al wel bij de profs kunnen gaan rijden. Maar waarom zou die dat nu al moeten doen als die bij een team zit waar hij nog veel kan leren, zeker met mannen als Schmitz.
Ze rijden er ook mooi programma en vele wedstrijden tussen de grote mannen, dus genoeg ruimte om te groeien verder. Als die zo lekker blijft aanvallen en doorgaan, komt het zeker wel goed.
Zoals gisteren er af gereden ? ik weet het niet, maar ze zaten daar met 3 blokken die wellicht Hagenaars en v Zandbeek liever er niet bij hadden. Omloop is natuurlijk een zeer gehaaide en door de wol geverfde gast die ook nog eens goed kan met Vierhouten. Dus die had de gratie wel om er bij te mogen blijven. Maar als die mannen je overboord willen hebben doen ze dat gewoon, zeker als je een beetje gaat linkeballen, wel jammer dat we dat stukje gemist hebben dat ze overboord gegaan zijn, maar dan hadden we wellicht meer geweten.
v. Zandbeek profwaardig ? Ik ben dan wel meer benieuwd wat hij in koersen als het Mergeland gaat doen en hoe die in wat meer Ardense wedstrijden mee kan. Dat moet je ook beheersen om prof te worden en niet enkel allen in een nederlandse waaier klassieker je in een waaier weten te handhaven.
Ik heb het genoegen gehad om bijna de gehele wedstrijd achter de kopgroep te mogen rijden (als chauffeur) en het was gewoon geweldig om te zien dat van Zandbeek geen een keer zijn beurt oversloeg op kop. Hij reed voor een belofte renner zeer sterk tot het einde toe. En ik wil benadrukken dat het geen gemakkelijke wedstrijd was.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?